A 24.hu a Central Médiacsoport átfogó tematikájú hírportálja, mely 2010-es indulása óta az ország közel leglátogatottabb hírsite-jává nőtte ki magát. A site modern, tartalmi és vizuális tekintetben egyaránt minőségi médiatermék, ami hatékonyan szolgálja ügyfeleink kommunikációs céljait is. A fókuszban a felhasználói élmény, mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak.
2010-ben a site Hír24 néven, „Hírek gyorsan, tömören” koncepcióval indult. 2011-től az olvasók szórakoztatására is nagyobb hangsúly került és az FN is bekerült a Hír24 alá. 2013-tól kapott erős fókuszt a Facebook jelenlét, 2014-ben pedig integráltuk a Technet, Mobilport, TV24 és Mozi24 tartalmakat. 2015-ben a tartalomban az új tematikák, vélemények, fontosabb témák, fiatalosabb hangvétel került a központba, 2015 szeptemberében pedig a site nevében és külsejében is megújult 24.hu néven.
A 24.hu sokszínűségét az adja, hogy kollégáinkat olvasóként is érdeklik a témák, amelyekkel foglalkoznak, így a szakmai tudás mellett a személyes tapasztalataikat is bele tudják fűzni az elkészült anyagaikba. Legyen szó a hazai közéletet meghatározó eseményről, az Oscar-díjról vagy egy fontos sportmérkőzésről, olvasóink biztosak lehetnek abban, hogy tőlünk cikk, videó, Facebook-élőzés, képgaléria vagy akár Instagram-poszt formájában értesülhetnek róla.
Folyamatosan arra törekszünk, hogy a tartalom mellett technológiai szempontból is maximális felhasználói élményt nyújtsunk minden platformon, beleértve mobilos alkalmazásunkat is.