Hozzászólás: Amerikaiak és kanadaiak személyes adatait gyűjti és tárolja az Orbán kormány http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/ Wed, 18 Oct 2017 01:02:19 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.2 Szerző: Orsós Elemér http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238964 Sat, 26 Aug 2017 18:39:21 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238964 Robert Morrison
2017 augusztus 26
8:57 de.
Tanító bácsi! Ne legyen már ennyire szigorú! 🙂

]]>
Szerző: Robert Morrison http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238927 Sat, 26 Aug 2017 12:57:03 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238927 Miklos 2017 augusztus 22 7:23 du.

“Robi, veled pedig egyszer mar befejeztem az ekezetes vitat, ne kezdjuk ujra.”

Sajnálom Miklós, de velem akkor fogod befejezni az ékezetes vitát, ha elkezded használni az ékezeteket. Ha ehhez szükséged van segítségre akkor írd meg és szívesen segítek.

]]>
Szerző: Miklos http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238914 Sat, 26 Aug 2017 05:37:19 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238914 Parács Péter Pál,

” Tisztelettel kérem azonban, hogy valaki konkretizálja már végre, hogy miért mindég Izrael lesz majdnem minden téma epicentruma, hőse vagy sajnáltatóan motiválva. ”

Mert a hozzaszolok tobbsege, legalabbis a szoszatyarok kozuluk, zsidok.

Van egy regi mondas; hogyan tudod megkulonboztetni a zsidot a nem-zsidotol? A nem-zsido kezeben fegyver van, a zsido kezeben konyv.
Nyilvanvalo tehat, hogy mi tobbet karattyolunk. 🙂

]]>
Szerző: Parács Péter Pál http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238905 Fri, 25 Aug 2017 22:03:08 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238905 Izraeli

Egyébként gratulálok, hogy “a lusta zsidók” lecsapolták a mocsarakat…”!

Nézzünk már azonban fentebb, hogy mi ezen cikk témája és hogy a meredt hímvesszőbe tudunk eljutni a mocsárig a sivatagon keresztül Izraelbe!

PP’P

]]>
Szerző: Parács Péter Pál http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238903 Fri, 25 Aug 2017 21:52:41 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238903 Izraeli

A “Hazai lampa”- hoz történt hozzászólását próbáltam olvasni. Valamennyit sikerült is kikövetkeztetni ékezetsakkozással.

Tisztelettel kérem azonban, hogy valaki konkretizálja már végre, hogy miért mindég Izrael lesz majdnem minden téma epicentruma, hőse vagy sajnáltatóan motiválva. A “Kanadai Magyar Hírlap” témája lehetne pl.a Tisza-folyó szabályozása, árvizek kezelése, mocsarak, lápok lecsapolása, víztározók építése stb., melyeket a Magyarok oldottak meg és szintén nem voltak lusták. De, ezen glóbuszunkon igen sok országban is léteznek nem lusta és igen okos és intelligens emberek. Vagy nem??

PPP
Legalább egyszer – kétszer mozduljunk már ki más égtáj felé is. Kizártnak tartom, hogy ez nem lehetséges, vagy ….??!

]]>
Szerző: Besancon http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238620 Wed, 23 Aug 2017 08:51:56 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238620 Miklos Banfi
2017 augusztus 19
12:21 du.

“A fene egye meg én már nem javulok. Gyuri és András véleményével értek csak teljesen egyet és a többi csak tudatos vagy manipulatív mismásolás és a nagyfokú tudatlanság.. Nincs mit tenni, ők aztán még kevesebbet fognak változni, mint én..
A magyar hírszolgálat botrányos dolgokon boszorkánykodik..”

Kedves B.Miklós!

Mily meglepő – már megint igazad van! Minden egyes szavaddal,és megállapításoddal egyetértek,nem is tudnék kiemelni egyetlen gondolatot mert mind “valódi” így az egész rövidke hsz-odat ideidéztem okulásul! -:))))

]]>
Szerző: Miklos http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238593 Tue, 22 Aug 2017 23:23:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238593 Robert Morrison,

” Akkor most Te egy Justin Trudeau diktatúrában élsz annak a legitimitásának kétségbe vonása nélkül? Oh bocsánat elfelejtettem, hogy Trudeau egy bal-liberális diktátor aki nem kirekeszti, hanem Soros György tanácsait követve beszivattyúzza a migránsokat referendum nélkül a hatalma alá került Kanadába, miközben magas ívben lesz…ja a tengődő nyugdíjasokat és az éhező kanadai gyerekeket. ”

Koszonom! Nekem nem jutott eszembe ez. Valoban, ha hozzavesszuk, hogy a kanadai valasztasra jogosultak fele el sem ment a valasztasokra es harom part kozott dolt el a valasztas, akkor True-Dope elvtars meg kevesebb szavazattal rendelkezhet, mint Orban valaha is.

Bandikam, mikor fogsz elmenekulni Kanadabol, a despotizmus elol? 🙂

Robi, veled pedig egyszer mar befejeztem az ekezetes vitat, ne kezdjuk ujra.

Hazai Lampa,

Megertem azt, hogy mindenki maskepp gondolkodik. Neked nem tetszik, hogy idegeben elo magyarok, magyarul tudo zsidok velemenyt formalnak a mai Magyarorszagrol. Ugyanakkor engem abszolut nem zavar, ha barki, Kanadan kivul elo velemenyt mond Kanadarol, vagy akar Izraelrol. Neked is illene tisztelni masok hozzaallasat.

Raadasul nem pontosan ertem a kirohanasodat ebben az ugyben, ugyanis en sosem allitottam azt, hogy Orban alatt eljott hozzatok az Eldorado. Azt is latja mindenki innen is, hogy megy a mutyi, a FIDESZ-es politikusok is lopnak, amit meg a masik banda nem birt lenyulni. Mi mast varsz meg el tolunk?
Az a baj, hogy egyetertunk azzal, hogy a vadembereket tavoltartja Orban az orszagtol?

Ami az angol es francia nuklearis arzenalt illeti, roppant orulok, hogy ilyen rozsas szinben latod a helyzetet. Remelem, hogy meg elsz legalabb 40 evig, hogy lasd mennyire igazam volt. Mert hiaba hiszed, hogy csak Izraelt fogjak a vademberek fenyegetni.

]]>
Szerző: Izraeli http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238541 Tue, 22 Aug 2017 17:14:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238541 Hazai lampa
Bar Miklos nagyon jol megfelel onnek,de
nem tudom,duhongjek e vagy nevessek
az on vegtelen tajekozatlansagan, vagy “joindulatan”.
Mar maga ez: “ulnek az izraeliek a sivatagban”-
ezt csak olyan valaki irhatja,akinek anungja sincs
errol az orszagrol,amely kis meretei ellenere,
hegyekkel,volgyekkel,toval,{Kineret},Holt-Tenger,es tengerpartokkal
{Foldkozi-tenger,Voros Tenger} rendelkezik.
On valahol elmaradt a 19-ik szazad vegen.
Esetleg Mark Twain “The innocents abroad” konyvenel,
aki 1867-ben jart a Szentfoldon.
Csak hogy azota,”tortent” egy es mas.
A “lusta zsidok” lecsapoltak a mocsarat eszakon,
megkotottek a homokot,fejlett ontozo rendszert
teremtettek {viz tisztitassal,so kivonassal},
mezogazdasagot,high.tech “ipart” “teremtettek”.
Termeszeti kincsek hianyaban,gazt “talaltak”
a tengerben.
Mindezt haboruk es tobb millio zsido befogadasa
kozben- Izrael 69 eves fennallasa ota.
Mi nem rettegunk,csak jozanok vagyunk.
Mert a “kebabos Ali”- akirol ti,a “liberalisok”
irtok ilyen lenezoen, messze tul van ezen,
es kepes a modern technika hasznalatara.
Hiaba “gyozik le” az ISIST Sziriaban,meg
mindeg nem ertik,hogy itt ideologiarol van szo,
amely terjed,Europaban es mindenutt.
Ugy latszik,soha sem fogtok tanulni.

https://www.facebook.com/rabbidovgreenberg/videos/1875767382668879/

]]>
Szerző: Almási Alma http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238528 Tue, 22 Aug 2017 16:04:18 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238528 @lámpácska: “Minden szinten szinte minden” – ahogy a reklám mondta… 😀

]]>
Szerző: Robert Morrison http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238527 Tue, 22 Aug 2017 15:59:55 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238527 HunCanada 2017 augusztus 18 6:42 du

Dehogyis HunCanada.
Figyelö nem azt állitja hogy “minden marokkói egytől-egyig elvetemült gyilkos”. Ő csak annyit mondott amennyit mer hiszen tudjuk, hogy Kanadában már a szabad vélemény kimondását az M-103 jelentősen fenyegeti és ennek nem akarja kitenni magát azzal, hogy a merénylőt vallási alapon jellemezze.

Természetesen ahogy Németországban sem mindenki volt náci, nem mindenki aki olyan vallású mint ezek az állatok, merénylő csak csendes szemlélői ahogy a terrorista hittársaik istenüknek tetsző cselekedet gyanánt belehajtanak pár száz békésen legelésző birkába.

Mert azt tudni kell, hogy ezek az európai embereket birkáknak néznek, ezért erőszakolják meg a nőstényeinket akár többen is a nyilt utcán is.

]]>
Szerző: hazai lámpa http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238523 Tue, 22 Aug 2017 15:06:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238523 Miklos
2017 augusztus 21
7:01 du.

“bekeaktivistak ujjacskai fognak az angol es francia nuklearis arzenal inditogombjai felett lebegni.”
Nem kellett volna az atombombát feltalálni, és akkor nem kéne rettegni az atomháborútól.

Komolyan mondom, ilyet még nem is hallottam, hogy ülnek az izraeliek a sivatagban, és ilyen hülyeségen aggódnak, hogy a kebabos Ali mikor jut majd olyan pozícióba, hogy odaadják neki a kulcsot a francia atomhivatalban?
Beteg emberek vagytok, én sajnállak titeket.

]]>
Szerző: Robert Morrison http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238500 Tue, 22 Aug 2017 11:16:24 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238500 Göllner András 2017 augusztus 20 6:10 du.

Drága Barátom András!
Remélem nem fogsz plágiummal vádolni, de olyan szépen írtál, hogy nem tudok ellenállni a bejegyzésed egy részének eltulajdonítása iránt feltámadt vágyamnak. Bocsánatot kérek érte. Imeholnicsak:

“Amit jóval feljebb, a leadott szavazatok körüli okoskodásoddal próbáltál kifejteni: a tény az, hogy a mxxxxr kanadai kormányzati propagandával szemben, nem a mxxxxxxxxxxxxxa, kanadaiak többsége hanem csak 27%-a juttatta Oxxxxt Justin Trudeau-t a parlamenti mandátumok “elsöprő többségéhez”. A 27% nem a népakarat jele, hanem a kisebbség akaratának jele. A többi az már csak duma. Mind erről már de Tocqueville rég elmondta a véleményét. Mi mxxxxxxk kanadaiak csak abban különbözünk, hogy nálunk nem többségi, hanem kisebbségi diktatúra van.”

Akkor most Te egy Justin Trudeau diktatúrában élsz annak a legitimitásának kétségbe vonása nélkül? Oh bocsánat elfelejtettem, hogy Trudeau egy bal-liberális diktátor aki nem kirekeszti, hanem Soros György tanácsait követve beszivattyúzza a migránsokat referendum nélkül a hatalma alá került Kanadába, miközben magas ívben lesz…ja a tengődő nyugdíjasokat és az éhező kanadai gyerekeket.

“Egyértelmű, hogy szereti a romlott paradicsom ízét – hát miért is ne egye akkor. Nem ?”
De igen András miközben hog Neked meg csak savanyú szőlő jutott! Az sem lehet sokkal jobb, akarom mondani bal.

Ölel régi barátod Robi

]]>
Szerző: Robert Morrison http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238497 Tue, 22 Aug 2017 10:40:50 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238497 Miklos 2017 augusztus 20 10:55 de.

Örülök, hogy a bejegyzésemmel egyetértettél, de ez nem elég ahhoz, Gölner Andrással ne értsek egyet abban, hogy nem válaszol az ékezet nélküli beírásaidra.

Ez egy Magyar Nyelvű blog és az idióta Bendeguz79 kivételével mindenki tudja – még Te is – hogy a Magyar ÁBC kilenc ékezetes magánhangzóval az angol ABC-nél gazdagabb, mellyel azok használói képesek szépen és tisztán kifejezni a gazdag gondolatvilágukat.

Ezzel szemben Te, Bendeguz79 és még néhány nyelv romboló nyavalyás féreg fossátok a szót megállás nélkül a magyar nyelv alapszabályainak figyelmen kívül hagyása mellett. Itt az ideje, hogy rendesen írjatok vagy húzzatok el a rozsosba.

]]>
Szerző: hazai lámpa http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238496 Tue, 22 Aug 2017 10:38:21 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238496 Miklos
2017 augusztus 21
7:01 du.

Akkor számít, hogy ki honnan ír, ha fikázza a lakóhelyemet. Nehogy már egy amerikai lakos akarja itt megmondani, hogy mit csináljon egy európai! Remélem, ezt most megbeszéltük.

A bevándorlás. Én megértem, hogy nagy gond a nyugati államoknak, hogy számolatlanul betelepültek a feketék, barnák és tejeskávé színűek, akik nem akarnak integrálódni. Viszont ennek az EU-hoz nem sok köze van.
Ugyanis a bevándorlók azután jöttek, hogy a nyugat-európai gyarmatosítók szinte harc nélkül föladták a gyarmataikat a 2. vháború után. Ekkor az EU még nem létezett.
Azért mondtak le a gyarmatokról szinte harc nélkül, mert hibás politikájuk volt. És mellesleg a 2. vháborúban kivéreztek emberileg és anyagilag, és nem volt elég erejük, hogy megtartsák a hódításaikat. Ezenkívül a SZU segítette a nemzeti felszabadítási frontokat a gyarmati országokban a hidegháború idején.

Akikkel most baj van, azok az első generációs bevándorlók gyerekei-unokái, akiknek nincs munkája. Tehát abban egyetértek, hogy nagyon sok hibát elkövetett az európai politika, abban viszont nem, hogy ez az EU keretei miatt történt. Szinte azt lehet mondani, hogy az EU is csak egy folyománya a hibás politikai elképzeléseknek.
Csak a hülye ember gyújtja föl a házát, miközben közeledik az árvíz. Nem hiszem, hogy pont most kellene az EU intézményeit ostorozni, miközben a víz jön be az ablakon, és recseg az egész épület.

]]>
Szerző: Miklos http://kanadaihirlap.com/2017/08/18/amerikaiak-es-kanadaiak-szemelyes-adatait-gyujti-es-tarolja-az-orban-kormany/#comment-238491 Tue, 22 Aug 2017 05:15:18 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32135#comment-238491 Figyelő,

Gondoltam, hogy tetszeni fog az “illiberalisoknak”. 🙂

Viszont szerintem ez meg nem a melypont. Lesz ez meg ennel is rosszabb.

]]>