Hozzászólás: Augusztus 20-án csökkenhet az időjárás csapadékhajlama http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/ Wed, 18 Oct 2017 01:02:19 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.2 Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-239070 Mon, 28 Aug 2017 03:29:13 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-239070 Igazad lehet!

]]>
Szerző: Dienes Erzsébet http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238831 Fri, 25 Aug 2017 03:36:39 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238831 Kedves Figyelő!
(2017 augusztus 24 4:21 du.)

Sokan észrevették már Magyarországon, hogy az egykor még moszkovita komcsik 1990-ben egyszerűen csak tőkét váltottak.
Marx Tőkéjét cserélték különböző devizákra.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238810 Thu, 24 Aug 2017 20:21:36 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238810 Dienes Erzsébet
2017 augusztus 23
12:19 du.
Igen, A mai korra visszatérve, ha erre utált az idézeted, nem tudok igazságot tenni. Abban az esetben 2006-ban, Gyurcsány volt a kormányon és ő intézte a “megtorlást”.
Szerintem ő meggyőződéses kommunista lehet, és az oroszok kiszolgálója.

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238733 Wed, 23 Aug 2017 19:55:12 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238733 Amúgy az Astóriánál (meg másutt is) 56-os megemlékezést tartó Fideszesekre “rátolták” az ellenzékieket,mintegy megakadályozva
az elvonulásukat…..provokáció!
Tények!
Remélem befejeztük az értelmetlen vitát!

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238731 Wed, 23 Aug 2017 19:39:53 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238731 Dienes Erzsébet!

Igazad van 2006 szeptemberében voltak nagy tüntetések,de ismétlem a “véletlenül” kiderült ősződi beszéd,amit Gyurcsány az övéivel ismertetett nem a néppel(!!!),és közülük (az “övéi”)szivárogtatták ki,amit októberben az 56-os forradalom operaházi “megemlékezésével”(mint illetékes….??)tetézett,na ez már sok volt!
A megtorlásról írt véleményem igazak és tények,semmi köze Orbánhoz!
Azért köszönöm,hogy visszajeleztél,de a tényeken ez sem változtat!

]]>
Szerző: Dienes Erzsébet http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238723 Wed, 23 Aug 2017 18:20:03 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238723 Boda Marcsi
(2017 augusztus 23 12:31 du.)

Igazad van! Nem is ragozom tovább a multinacionális igét, mert már akkor sem ige volt, amikor itt valaki összekeverte a szeptemberi eseményeket az októberivel, hanem megfellebbezhetetlen ítélet.

Csak a te hozzászólásod megérdemelt egy pici kiegészítést. Nem fog többé előfordulni.

Szívélyes üdvözlettel: DNS.

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238705 Wed, 23 Aug 2017 16:31:57 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238705 Dienes Erzsébet!

Ugye egészen más “felügyelni” a tömeget,illetőleg biztosítani a rendet az ünneplést,mint esetleg azonosító nélküli rendőrökkel veretni a jogosan és békésen tüntetőket,vagy netán szemkilövést
“gyakorolni”vízágyút,könnygázt bevetni…..!
Demszky megérdemelte a tojásokat….és nem halt bele!
A mai kormányt a kommunista és szoci elődökkel összehasonlítani
meg ugye igazságtalan, és nevetséges(már akinek van kedve az eseményeket ismerve…!)!
Na túlragoztuk a dolgot,fanatikus,elvakult baloldaliakkal vitatkozni időpocsékolás!

]]>
Szerző: Dienes Erzsébet http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238700 Wed, 23 Aug 2017 16:19:43 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238700 Figyelő
(2017 augusztus 23 11:32 de.)

Már nem 7 törzsünk van, hanem legalább 107, és egyik sem hajlandó véd-és dacszövetséget kötni a többivel, csupán bérszövetségre áhítozik valamennyi, de amikor összejön belőle valami nekik, akkor azonnal elkezdődik a huzavona, melyik törzs legyen a király és melyik a névadó.

Álmos, Előd szóba sem jöhetnek!
🙁

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238685 Wed, 23 Aug 2017 15:32:02 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238685 “Hol vagy István király?, Téged magyar kíván–

]]>
Szerző: Dienes Erzsébet http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238582 Tue, 22 Aug 2017 21:33:38 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238582 Kedves Boda Marcsi!

Emlékezetem szerint 1990 óta valamennyi nemzeti ünnepünket meggyalázták valamilyen formában valakik. És, ha jól emlékszem, az összes párt külön pártünnepet tartott, akármelyik kormány is volt éppen hatalmon. Volt olyan Augusztus 20. is , amikor a Múzeum kertnél összegyűlt, békés tüntetőket a kormány mesterlövészei “felügyelték” a környező házak ablakaiból a Múzeum kertnél és egy ünneplő kislányt meg is vert valaki.

Egyik március 15-i ünnepen Demszkyt tojással dobálták meg. Talán ez lett volna 1989 óta az első méltóságteljes nemzeti ünnep, ha szándékosan nem politikai pártharccá akarja változtatni korábbi gyakorlatnak megfelelően egy kis csoportocska.

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238578 Tue, 22 Aug 2017 20:59:07 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238578 EGYÉBKÉNT sikerről az ellenzéknek(jobb és baloldali) sem rövid sem hosszú távon nem érdemes ábrándozni,mivel nap, mint nap lejáratják magukat,nem kicsit…..és Gyurcsány szavaival élve: “ezt elkúrtuk,nem kicsit ,hanem nagyon!”Ez a “híres mondás” ma is érvényes!
Mindezt úgy írom,hogy egy párt tagja,lekötelezettje sem vagyok!

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238577 Tue, 22 Aug 2017 20:34:11 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238577 Orsós E!

Köszönöm a választ és azt hogy megértette ,mennyire gusztustalan a dolog….persze a “demokráciába tényleg minden belefér”de szerencsére
sok közismerten baloldali ismerősömben is több emberség van és
elítéli az ilyen csőcseléket!!!

]]>
Szerző: Orsós Elemér http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238566 Tue, 22 Aug 2017 19:46:17 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238566 Boda Marcsi
2017 augusztus 22
12:35 du.
Szerintem ha nem fajul el, még a rendszer ellenes tüntetés is belefér a demokráciába, viszont igaz hogy, ilyeneket kifejezetten nemzeti ünnepekre tartogatni elég gusztustalan, ezért nem is volt sikeres, mert még a fanatikusokban is van annyi emberség hogy, ezt belássák!

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238534 Tue, 22 Aug 2017 16:35:17 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238534 Kedves Orsós!

Én nem azt mondtam,hogy az augusztus 20-i rendezvényeken való
részvétel kötelező lenne,így se a Bazilikában tartott misén,vagy
például a körmeneten való részvétel…..ilyen butaságot soha nem állítottam,mert ha ezt tettem volna az a régi április 4-i,május 1-i,vagy a november 7-i ünnepségeken való “fentről” diktált paranccsal,ukásszal lenne egyenlő!
Mindenki úgy tölti a szabadnapját az ünnepet,ahogy akarja,de az
egyenesen undorító,ha ócsárolja a magyarok nagy ünnepét,meg ráadásul beharangozza az ünneprontók tüntetését,akik egész évben
tüntethetnek kedvükre!!!!!
Ez vonatkozik mind a cikkíróra,a “maréknyi”tüntetőkre és az itt
hozzászóló elvakult baloldali gyűlölködőre,akiket megvet a többség!
Remélem érthető,hogy ezen háborodtam fel!

]]>
Szerző: Orsós Elemér http://kanadaihirlap.com/2017/08/17/augusztus-20-an-csokkenhet-az-idojaras-csapadekhajlama/#comment-238466 Mon, 21 Aug 2017 21:19:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=32102#comment-238466 Boda Marcsi
2017 augusztus 21
4:16 du.
Kedves Marcsi, úgy érzem egy kicsit túlzásba viszed: csak a demagóg diktatúrákban kötelező a nemzeti ünnepeket szigorúan, előírás szerint betartani, de ott büntetik is az ellenszegülőket!

]]>