Hozzászólás: Blöff-mérkőzés március idusán http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/ Sat, 09 Sep 2017 20:57:33 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Vögelein http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-227395 Wed, 12 Apr 2017 07:31:52 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-227395 ˙

Csornai Sarles Brunzon (alias John Ader) beváltotta a Führer hozzá fűzött reményeit, akárcsak lemondott elődje, Paul Smitt, ő is mindent aláír. Így írta alá a LEX-CEU-t is.
Hiába Jani is csak egy fid-SS kollegista légiós…

.

]]>
Szerző: cukihara http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225746 Sun, 26 Mar 2017 07:57:55 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225746 Schumacker Lady!

Na igen, de fidSS-esek legalább így megtanulták, hogy mi az a pártfegyelem, szemben a MSZP-és ellenzékkel, amely folytonos “kifelé beszélésével” önmaga ellenzékét adja…

.

]]>
Szerző: SchumackerLady http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225374 Tue, 21 Mar 2017 09:53:59 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225374 helyesbítés: Csornay Sarles Brunzon

]]>
Szerző: SchumackerLady http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225373 Tue, 21 Mar 2017 09:45:20 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225373 Még annyit Voronyezsnek, hogy Csornai Sarlesz az így lecsekkolt szavazólapokat, ha rájött, hogy birtokosa úgymond átszavazott, rontottá mínősíttette, és a helyette kért újat újra kitöltette vele. – A demokrata. És még ez lehetett képviselő az EU-ban 🙁

A sajtónak kurtán csak úgy nyilatkozott ez a demokrata lepublikált állnok – illetve elnök – hogy az átszavazókat – jó parasztos hasonlattal élve – ezentúl egyszerűen csak “vakondokoknak” fogják hívni…

.

]]>
Szerző: SchumackerLady http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225372 Tue, 21 Mar 2017 09:33:13 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225372 Voronyezs! 5:31

De igen. A tények erre mutatnak.

.

]]>
Szerző: Voronyezs http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225371 Tue, 21 Mar 2017 09:31:40 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225371 SchumackerLady

Csak nem azt állítod, hogy jégenkikiáltott Áder, Államállnokunk egy közönséges, antidemokratikus csaló… ?

.

]]>
Szerző: SchumackerLady http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225370 Tue, 21 Mar 2017 09:27:13 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225370 Itt többen tévesen arra utalnak, hogy Majtényi mint miniszterelnök-jelölt állította, hogy nincs esélye… Nem!

Majtényi aspiráns államelnökként [köztársaság hiányában, kvázi köztársasági elnökként] jelentkezett be, akit láthattuk, nem a nép közvetlenül, hanem az úgynevezett parlamenti többség “választhat” meg.
Ő, aki alkotmányjogász jogtudós, tisztán világosan látta, hogy ilyen körülmények között lehetetlen, a megválasztása. Ugyanakkor a népnek mégis szüksége van végre egy reményteljes demokratikus jelölt megmutatkozására. És jól gondolta.

Az, hogy a nemis-oly-bamaba*, mint amilyennek látszik csornai Bronsont választja a fid-SS Puccs-Kapelle, az teljesen nyilvánvaló volt már az első perctől kezdve, mely hendikepjét Ő kiváló szónokként, szónoki fogásként arra használta fel, hogy az így, nem az ő hibájából adódó saját hátrányára egy plusz felkiáltójelet téve, méginkább kihangsúlyozta Orbanisztán, mint az autoriter önkény csimborasszója tarthatatlanságát, és a köztársaság visszaállításának a feltétlen szükségességét.

Véleményem szerint, Majtényi László a mai körülmények között igenis egy Kossuth formátumú államférfi típusa, akiben bíznunk kell…
˙

.
*…hogy Áder nem is oly bamba, mint amilyennek látszik, csak az az egy bizonyítja, hogy a kettővel ezelőtti köztársasági-elnök [á’lá fid-SS Sólyom] választáson még, mint Orbanini bajtársa és fid-SS frakcióvezető a titkos szavazást a szvazófülkébe is behatolva, fotózva, stb. mindenegyes f SS képviselő szavazólapját személyesen l e c s e k k o l t a , mielőtt azt még az urnába dobhatták volna… Hát ez az ismét megválasztott, jelenlegi államelnökünk erkölcsi alapállása… – Kutyából nem lesz szalonna.

]]>
Szerző: Almási Alma http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225366 Tue, 21 Mar 2017 05:00:40 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225366 Andy Mage
2017 március 20
7:52 du.

😀 😀

Maga is blöffmérkőzést vív, kedves Andy?
Tegye. Nélkülem.

]]>
Szerző: Andy Mage http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225360 Mon, 20 Mar 2017 23:52:16 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225360 Almási Alma
2017 március 19
9:54 de.

Az idézet pontos, az elemzés is nagyjából.
Igen. Orbánról az az ellenzék, amelyik terméketlen opbstrukciót folytat valós célként a képviselői fizetést kergetve, de valós programok nélkül, erőteljesen tehet Orbán hatalmának stabilitásáról.

Magam ezt írtam: “Orbánnak _sajnos_ igaza van. Ha nem is úgy, ahogy szerintem értette. ”
Ha ön szerint, “és ORBÁNNAK (hál’isten) IGAZA VAN.” akkor ezt coming outnak tekintem az ön részéről, mint Orbán egyik leghűbb csodálójától.

]]>
Szerző: Orsós Elemér http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225310 Sun, 19 Mar 2017 23:04:40 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225310 utas
2017 március 19
2:18 du.
Számít ez valamit, és ha igen akkor az jó vagy rossz hír a pékeknek, mert ehhez fogják a kenyér árát igazítani?

]]>
Szerző: utas http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225287 Sun, 19 Mar 2017 18:18:06 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225287 Úgy tudom, Majtényi Sólyom László veje.
Cáfolná vagy megerősítené valaki?

]]>
Szerző: Almási Alma http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225275 Sun, 19 Mar 2017 13:54:36 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225275 Andy mage…
annyira utálom, hogy folyton helyre kell igazítanom valakit, de maga ezt írta:
“de Orbánnak sajnos igaza van. Ha nem is úgy, ahogy szerintem értette. A törvényhozás, HÁLA AZ ELLENZÉKNEK valóban a terméketlen viták terepe. Mert minden olyan vita terméketlen, amikor a nyers obstrukción kívül igen szerény azon pontok száma, ami mellett tudna a jelen ellenzék érvelni.”

Vagyis mindennek az ellenzék az oka, és ORBÁNNAK (hál’isten) IGAZA VAN.

Tyuhéj… Egyéb kérés, panasz? 😀

]]>
Szerző: Almási Alma http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225273 Sun, 19 Mar 2017 12:33:54 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225273 ajaj, Andy Mage…
Ha félreértelmeztem, sebaj, több is veszett Mohácsnál…

Méláztam, vajon milyen állításaival vitatkozzunk, talalom, meg én?
Azzal, hogy
“semmi sem egyenes, minden srég,
rossz az egész mindenség…”

????

]]>
Szerző: Andy Mage http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225264 Sun, 19 Mar 2017 08:48:47 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225264 talalom
2017 március 18
3:42 du.

Véled is inkább abban maradnék, hogy szívesen megvitatom az érveidet, ha arra fogsz hivatkozni és azzal vitázni, amit írtam. Nem pedig arról és azzal, amit Te állítasz, hogy írtam.
Mert természetesen azt nem írtam, hogy stadioniztán jó. De ettől még simán lehet opportunista átverés az, amit Majtényi csinált, és még ennek félreértése sem menti fel az ellenzéket a valós program hiányáért. Az utóbbit az sem menti, hogy Orbánnak is csak egy programja van. Minden pénzt neki.
S mint ahogy másutt írtam: a mondjatok okosakat és majd abból összeguberálok egy programot az nem program. Pontosabban majd lesz. De most ettől még nincs.
Valamint egy kormányváltásra készülő pártnak egy egységes a kormányzás valamennyi szegmensét lefedő programjának kellene lennie. A választások előtt egy évvel már mindenképpen.
Úgyhogy visszatérve az elejére.
Azzal, hogy te azt gondolod, hogy én azt gondolom, amit szerinted te gondolsz nem igazán lehet mit kezdeni. Köszönöm, ha megtisztelsz azzal, hogy copy/paste kimásolod, ami szerinted vitatható a szövegemből és a szövegkörnyezetével együtt értelmezve, érvekkel cáfolod adott esetben.

]]>
Szerző: Andy Mage http://kanadaihirlap.com/2017/03/16/bloff-merkozes-marcius-idusan/#comment-225263 Sun, 19 Mar 2017 08:40:30 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=30622#comment-225263 Almási Alma
2017 március 18
3:15 du.

Kedves Alma,
Mintha nem egészen azt írtam volna, mint amire hivatkozol 🙂
Valójában ezt írtam:
“Mert minden olyan vita terméketlen, amikor a nyers obstrukción kívül igen szerény azon pontok száma, ami mellett tudna a jelen ellenzék érvelni.”

Nem volna kedved akkor ennek fényében újra nekiugrani?
Köszi.

]]>