Hozzászólás: Nem szabad szavazni! Bojkott és reziszt! http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/ Sat, 09 Sep 2017 13:06:51 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212335 Fri, 07 Oct 2016 04:52:09 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212335 Kedves Falusi!

“ Kanadában nincs jobb, meg baloldal. Nemtuttad? “

Nem. En eddig ugy tudtam, hogy a “konzervativ” part az igazi demokratikus baloldal (liberalis), a tobbi pedig kulonfele bolsi part.

” Többször említetted, hogy nem követed. Viszont kijelentéeket teszel (eléggé lekezelő stílusban) olyasmiról, amiről halványlila firhangod sincs. “

Ha Magyarorszagrol van szo, arrol valoban keveset olvasgatok. Ha Kanadarol, arrol azert joval tobbet tudok. De ha te mondod, hogy a partunk es kormanyunk iranyvonalaval nem egyetertok tudtalanok, akkor az csakis igaz lehet.

” Magyarországnak a Dr Orbán Viktor (sohanemhazudtam ) Mihály által aláírt EU elosztási kvóta (elméleti!!) 1284 bevándorlóról szól. “

No es annal tobbet mar regota befogadtak. Mit akar meg az EU vezetosege?

“ Ha ezt a hazai jogrendszer (rendőrség, bíróságok, TEK, terrorelhárítás) nemtudja kezelni (vigyük abszurditásig) amennyiben mindenegyes menekült potenciális terrorista, akkor a joggal, a bíróságokkal, a TEK-kel, és a terrorelhárítással van gond. “

Ertem. Tehat akkor muszaj importalni terroristakat, hogy teszteljuk a magyarok felkeszultseget. Latom te is szereted mas faszaval verni a csalant. En viszont ugy vagyok vele, hogy egy gyilkossag is tul sok, es bekegalambok nelkul is van tobb mint eleg gyilkos Mo-n. Semmi szukseg hozzajuk adni meg tobbet.

“ Hozhatnál néhány konkrétumot az EU vezetúk “csirkefogászatára”.

En megteszem, de te miert nem bizonyitottad, hogy ok nem csirkefogok?
Itt:
https://www.google.ca/?gfe_rd=cr&ei=KGc2Vo_IN6vE8geVvY-oCg&gws_rd=ssl#q=eu+leadership+corruption lehet nehanyszaz cikk rola.
Gondolom hallottal arrol is (lehet, hogy az a cikk is megtalalhato itt) hogy Kadhafi elvtars fizette Sarkozy ur valasztasi kampanyat annak idejen.

“ Az sem ártana, ha a kanadai premier drog függőségét is bizonyítanád. “

Megint: Miert nem te bizonyitod, hogy nem szivja a marihonaljat?
Usd be a Kugliba, hogy “Trudeau used marijuana” es lass csodat. Gondolj bele, vajon miert akarja legalizalni, ha nem szivja?

” Hogy az USA másképpen értelmezi a demokráciát, mint mondjuk anno a görögök, az nem meglepetés, ugyanis eltelt azóta néhányezer év. “

Nahat, hogy milyen meglepetesekkel tudsz eloallni! Tenyleg? Ki hitte volna, mi? En kis buta errol nem is hallottam eddig.
Kar, hogy nem errol volt szo, hanem arrol, hogy az amerikai Establishment azt csinal amit akar, az istenadta a nep meg elmehet 4 evenkent valasztani ket szelhamos kozul, akik kozul csak mindketto van az Establishment kezeben.
Csak nehogy azt mondd, hogy errol meg nem hallottal, mert megharapom a fulemet.

“ (Ezttől demokrácia, hogy a többség szerint. Te a kisebbséghez tartozol. Van ilyen.) “

Hat itt a KM H-n valoban a kisebbseghez tartozom, de ez engem nem zavar. Izraelben, Magyarorszagon biztos, hogy a tobbseghez tartoznek. Kanada viszont valoban elbolsizodott az utobbi 50-60 evben, azert erzed jol magad itt. En viszont nem azert leptem le egy cocjalista orszagbol, hogy egy masik cocjalista orszagban eljek. Mivel megszo:kni mar nem tudok, inkabb terjesztem a jo hirt ahol tudom.

“ Muszlimokkal évtizedeken keresztül nem volt gond . Sem európában, sem észak-amerikában. “

Gondolom itt a 20. szazadrol beszelsz. Ha venned a faradtsagot es belekukkantanal az 1400 eves tortenelmukbe kicsit maskepp latnad talan a dolgokat.

“ Gondok Afganisztán óta, illetve az Öböl háború óta vannak. Valszeg nem kellett volna Bin Ladent kiképezni Ghost-nak, nem kellett volna felrobbantani először az apja, majd az idősebbik fivére magángépét, nem kllett volna rávenni Szaddamot, hogy kezdjen háborút Iránnal … “

Ezekben majdnem 100%-ig egyetertunk, az csupan a problema, hogy nem az Al Kaida, az ISIS, es a tobbi terrorgittegylet kezdte elfoglalni Europat es Eszak-Amerikat, hanem a “moderalt, bekes” es gazdag arab orszagok. Ok finansziroztak az egesz cecot mar vagy 40-50 eve.

Ha mar a “nem kellett volnal”-nal tartunk, talan nem kellett volna szetkurni a Torok Birodalmat es hagyni kellett volna a Torok Birodalmon kivuli arabokat (es egyeb muszlimokat) szepen lassan kihalni a kokorszaki korulmenyeik kozepette. Akkor nem lehetett volna idiota proxy-nak hasznalni egyiket sem.

]]>
Szerző: Nagy Gyula http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212321 Thu, 06 Oct 2016 21:24:47 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212321 A Muszlim betelepítés annyira a hosszútávú vezérkari terv része, h az apokalipszis egyik lovasaként a Bibliában is szerepel.
A vezérkar erre ültetetten is próbál irányítóképességet gyártani.
A szokásos módon, pszichózisok gerjesztéssel és uszítással.
A Muszlimok szellemi vezérkara (irányítótestülete) is bele van kötve a nagy irányítási piramisba.

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212302 Thu, 06 Oct 2016 19:43:34 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212302 Vak Ond
2016 szeptember 30
1:30 du.
Ötös. Vedd úgy, hogy töltöttem neked a féltveórzott harmincéves Glenfiddichemből.. Cheers!!

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212301 Thu, 06 Oct 2016 19:40:51 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212301 Ps. Üres kijelentésekkel? Cáfoltál már akár egyetlen egyet is?

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212300 Thu, 06 Oct 2016 19:37:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212300 http//youtube/VZZvPIGCt_8

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212299 Thu, 06 Oct 2016 19:24:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212299 Moshe Akiva
2016 október 6
2:23 du.
Mossejó (ittsejó, ottsejó, seholsejó) nemzettestvér.
Kanadában nincs jobb, meg baloldal. Nemtuttad?
Van négy nagy (viszonylagos) párt, akik harcolásznak a pozíciókért- A liberálisok nem baloldaliak. Az NDP egy kicsit az, de lájtoan. Zöldeknek nincs “oldala”
Hazai politika.
Többször említetted, hogy nem követed. Viszont kijelentéeket teszel (eléggé lekezelő stílusban) olyasmiról, amiről halványlila firhangod sincs.
Menekültek, vagy ahogy te nevezed, “békeharcosok”.
Magyarországnak. a Dr Orbán Viktor (sohanemhazudtam ) Mihály által aláírt EU elosztási kvóta (elméleti!!) 1284 bevándorlóról szól. Ez kb a populáció O,O12 százaléka. Ha ezt a hazai jogrendszer (rendőrség, bíróságok, TEK, terrorelhárítás) nemtudja kezelni (vigyük abszurditásig) amennyiben mindenegyes menekült potenciális terrorista, akkor a joggal, a bíróságokkal, a TEK-kel, és a terrorelhárítással van gond. Vagy a hozzáállással.
Hozhatnál néhány konkrétumot az EU vezetúk “csirkefogászatára”. Az sem ártana, ha a kanadai premier drog függőségét is bizonyítanád.
Hogy az USA másképpen értelmezi a demokráciát, mint mondjuk anno a görögök, az nem meglepetés, ugyanis eltelt azóta néhányezer év. Megszünt a lóvasut, az Osztrák Magyar Monarchia, a KGST, meg az ABBA.
Koszorús szerint, csak előlről lehet előbbre lépni.
Hogy neked nemtetszik? Ja kérem, az élet nem dobostorta. (Ezttől demokrácia, hogy a többség szerint. Te a kisebbséghez tartozol. Van ilyen.)
Muszlimokkal évtizedeken keresztül nem volt gond . Sem európában, sem észak-amerikában. Gondok Afganisztán óta, illetve az Öböl háború óta vannak. Valszeg nem kellett volna Bin Ladent kiképezni Ghost-nak, nem kellett volna felrobbantani először az apja, majd az idősebbik fivére magángépét, nem kllett volna rávenni Szaddamot, hogy kezdjen háborút Iránnal, nem kellett volna ráfogni, hogy nukleáris fegyvereket rejteget (oroszt!!!B+, ez akkora baromság mint ide Hollóháza..) nem kellett volna támogatni Ghadaffi ellenes forradalmakat, az egyiptomi felkelést, Talibánokat, Al Qaidát.
Akkor ma együtt árulhatna datolyát, Jeruzsálemben a piacon egymás mellett az arab, zsidó, perzsa, örmény kereskedő..
Keresek neked egy linket Ghaddafi felszólalásáról az Arab konferencián. Meglepi..

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212294 Thu, 06 Oct 2016 18:23:51 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212294 Kedves Falusi!

Koszi a linket. Valoban erdekfeszito.

” Saját bevallásod szerint absolute nem vagy képben a mit, miért, hogyan kérdésekben ami a hazai viszonylatokat illeti.”

Valamit felreerthettel. Azert nem abszolut az ismerethianyom a mai Magyarorszagot illetoen, csak nem tudok mindenrol. Az izraeli es amerikai hireket figyelem elsosorban.

” Mégis harcolsz, kijelentő módban megfogalmazott véleményed van… ”

Nem harcolok, de valoban van velemenyem a bekeharcosok bevandoroltatasat illetoen. Ahogy nem hianyoznak ok Kanadaba, az USA-ba, Frankhonba, Angliaba …stb… ugyanugy nem hianyozhatnak Magyarorszagra sem. Eddig meg semmi jo nem jott ki egyik hidzsra-bol sem az utobbi 1400 ev soran. De ezt azt hiszem mar megbeszeltuk.

” Brüsszelben csirkefogók, kanadában kendertől kábult liberálisok, z USA-ban erkölcstelen üzletemberek határozzák meg a politikai irányvonalat.. Nem lehetséges, hogy mégiscsak te mész szemben a forgalommal az autópályán? ”

Konnyen lehet, de akkor meg kellene magyaraznod, hogy mitol van kozel ugyanannyi jobboldali Kanadaban, mint baloldali, hogy mitol nem csirkefogok Europa urai (beleertve Orbant is), mitol nem kabitoszeres a kanadai miniszterelnok, es hogy az USA-ban melyik evben kezdodott az igazi demokracia?
Ennyi az egesz.

Mas szavakkal szolva ures kijelentesekkel operalsz.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212291 Thu, 06 Oct 2016 18:09:56 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212291 Kedves Malnaszor!

Pontosan ugy van, ahogy mondod, en is azert tartom az Orbant es bandajat csirkefogonak. Mindent ellopnak, lenyulnak, nagyon dolgoznak azon, hogy letrehozzanak egy dusgazdag magyar reteget, amelyik kepes lenne Magyarorszagon nagy tetelben invesztalni.
Az egyik apro problema ezzel az, hogy ok sem Magyarorszagon invesztalnak, hanem ott, ahonnan a legnagyobb profitot remelik a legrovidebb idon belul.
A masik szepseghibaja ennek az, hogy a “cocjalistak”, vagy “baloldaliak” is ugyanezt tettek korabban.
A kettonk kozott csupan az a kulonbseg, hogy en mindket felben felismerem a csirkefogot, mig ti csak az Orbanban.
Nekem 20/20-as a latasom, nektek pedig 0/20-as.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212289 Thu, 06 Oct 2016 17:59:32 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212289 Kedves Llanfair!

” Mindenki csirkefogó Brüsszelben? ”

Dehogy. Vannak normalis belga allampolgarok is abban a varosban. De az EU kormanyban fel merem tetelezni, hogy mind az. Raadasul nem a miniszterelnokok tanacsara gondoltam, hanem a senkik altal meg nem valasztott elvtarsakra, akik mindenki mas helyett dont, tobbnyire teljesen az europai nepek akarata ellenere. Legalabbis ugy tunik, mert kemeim azt jelentik Europabol, hogy meg a nemeteknek, franciaknak, angoloknak es svedeknek sem tetszik nagyon sok minden.

” Mert akkor Orbán is csirkefogó mikor ott van? ”

Orban mindig csirkefogo. Ezt mar regota mondom. Az egyetlen ertelmes amit eddig csinalt a kerites, es hogy ok valogatjak ki maguknak kit fogadnak be es kit nem.

” Csak csirkefogókat lehet megszavazni oda, vagy csak az a csirkefogó, aki másképpen gondolkodik mint Te? ”

Akikre veletlenul szavaztak, szerintem azok is mind csirkefogok, akikre pedig nem, meginkabb. Csak a jo Isten tudja mennyi penzzel lettek megkenve az urak es elvtarsak, hogy egykedvuen nezzek az orszagaik elfoglalasat. Es ez nem akkor kezdodott, amikor megerkezett az elso nagyobb menekulthullam 2 eve. Mar vagy 30 eve tart tobb nyugat-europai orszag elarasztasa illegalisokkal, csak eleinte kisebb mennyisegben ment. Kozben voltak balos es jobbos vezetok is arrafele.
Emlexel Kadhafi elvtars idevago mondasara?

” Esetleg az a csirkefogó, aki a szövetségesei ellen dolgozik, saját érdekei előre helyezése miatt? ”

En nehezen hivnam azt a Nyugat-Europat Magyarorszag szovetsegesenek, amelyik kiszipolyozza az orszagot, mikozben a latszat szerint segit.
De ezen tul is: Orbannak szemelyes erdeke lenne, hogy ugy mint a tobbi europai csirkefogo, o is felvegye a lovet Szaudi Arabiatol, Katartol es a tobbi gazdag arab orszagtol es beengedjen az orszagba 100-200 ezer bekeharcost. De nem teszi.

” Mert amikor Orbánnak tetsző vezetés volt, akkor még nem voltak csirkefogók. ”

Mint fenn irtam, akkor is csirkefogok voltak.

” Vagy csak az a csirkefogó, aki nem akarja vízbe fojtani a menekülteket? Hogy van ez? ”

Senki sem akarja vizbefojtani a “menekulteket”, foleg nem a menekulteket. Egyszeruen arrol van szo, hogy az allitolagos menekultek egy biztonsagos orszagban vannak. Maradjanak ott, amig egy orszag elfogadja oket, ahogy annak idejen en is ottmaradtam Ausztriaban a lagerben es nem koszaltam 77 hataron at valahova mashova. Ez a nemzetkozi jog a menekultekre. Talan nem veszed eszre, de te itt a torvenytelenseget istenited.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212285 Thu, 06 Oct 2016 17:34:06 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212285 Kedves HunCanada!

Nem ismerem a jelenlegi magyar torvenyeket, lehet hogy azok ertelmeben a nepszavazas nem ervenyes.

De erdekes amit irsz:

” Miért kéne tudni, hogy ki miért nem ment el??? …
Teljesen világos volt az ellenzék üzenete, ami arra irányult a kezdetektől, hogy ez egy értelmetlen kérdés, amit többféleképpen is el lehet elutasítani. Miért kéne kibontani és boncolgatni, hogy miért nem mentek el…”

(Es meg sok utana.)
Hat epp ezert kene tudni, hogy ki es miert nem ment el a nepszavazasra.
Ti eleve feltetelezitek, hogy az ellenzek csodalatos taktikaja miatt maradtak tavol az emberek, pedig az is elofordulhat, hogy ugyanugy, ahogy a valasztasokra sem megy el a kb 50%-nyi belefasult jogosult, ide sem mentek el, mert nem ismertek fel az alkalmat.

” Mely rendszerben az egyik héten ezt lehet mondani, a másokon pedig amazt. Ahol pont az alaptörvény tiltja azt, hogy népszavazás útján azt változtatni lehessen, erre egy ÉRVÉNYTELEN népszavazással is meg fogják változtatni. Mindentől függetlenül, migránsoktól, libsiktől, bibsiktől, bolsiktől, komcsiktól, náciktól, jobberektől..stb függetlenül ezt tényleg egy jó iránynak tartod kedves Moshe? ”

Nem teljesen ertem: Az alaptorvenyt nem szabad megvaltoztatni nepszavazassal? Ha nem volt szukseg a nepszavazasra, hogy az alaptorvenyt megvaltoztassak, akkor meg mindig a torvenyes keretek kozott mozognak, nemde?
Az alaptorveny jelenlegi megvaltoztatasanak van barmi koze is a bevandorlashoz, menekultugyi kerdesekhez? Nem veletlen ket kulonfele dologrol van szo?

Mellesleg, ha a “Nagy” Nyugat atveri Magyarorszagot (es meg tobb kozep es kelet-europai orszagot is) es erre az atvertek kesobb rajonnek, miert ne “gondolhatnak meg” magukat es miert nem nyilvanithatnanak semmisnek elozoleg alairt szerzodeseket?

” … mert akkor az egy eléggé pontosan és jól körülhatárolható vallási csoport ellen irányult volna, amennyiben így kellene érteni a népszavazás kérdését ahogy írtad.(..és ezzel egyébként alá is támasztottad azt, hogy szerinted is gyűlöletkampány volt a népszavazás). ”

1., Az iszlam kb. 90%-ban egy politikai gittegylet, es csak 10 %-ban vallas.
2., Tomeggyilkosoktol, rabloktol, nogyuloloktol, nokkel eroszakoskodoktol valo felelem nem osszekeverendo a gyulolettel.
3., Mindenki tudta, hogy az altalam irt az igazi kerdes, polkorrekt formaban. Es akkor mi van?

” Ezt a kártyát ismerjük, ezt már a második világháborúban a Göbbels-féle propaganda eljátszotta. Ha igazad lenne a népszavazási kérdés megfogalmazásáról, akkor nagyon sötét jövő előtt állunk, mi magyarok. ”

Erosen tevedsz az utolso kijelenteseddel. A magyarok akkor allnanak nagyon sotet kozeljovo elott, ha beengednenek nagyobb szamu bekegalambot.
Es ebben a mondatban probald meg eszrevenni, hogy a magyarok vedik a hazajukat. Hitler es tarsai egy bizonyos eletter-bovites kapcsan orszagokat rohantak le. Ez az egyik kulonbseg.
A masik az, hogy a nacik odahaza is irtottak a politikai ellenfeleiket, es akiket meg valami oknal fogba nem szerettek (zsido, cigany, elmebeteg, homokos…stb). A magyarok senkit sem akarnak kiirtani, sot eppen azt akarjak elerni, hogy ne legyenek kesobb problemak Magyarorszagon.
Ti valahogy mindig moralis, vagy immoralis egyenloseget tesztek a gyujtogato es a tuzolto kozott. Miert van ez?
Csak nem azt hiszitek, ha nekik is bo”r van a nyakukon, akkor egyenloek mindenki massal?

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212140 Wed, 05 Oct 2016 12:10:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212140 Ja, a link.. http://propeller.hu/nagyvilag/3244981-europa-tanacs-megerositette-orban-megszavazta-kvotakat

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212139 Wed, 05 Oct 2016 12:09:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212139 Moshe Akiva
2016 október 4
3:36 du.
Mossejó (ittsejó, ottsejó, seholsejó) nemzettestvér..
Itt egy link..
Amit nemértek.
Saját bevallásod szerint absolute nem vagy képben a mit, miért, hogyan kérdésekben ami a hazai viszonylatokat illeti.
Mégis harcolsz, kijelentő módban megfogalmazott véleményed van, Brüsszelben csirkefogók, kanadában kendertől kábult liberálisok, z USA-ban erkölcstelen üzletemberek határozzák meg a politikai irányvonalat.. Nem lehetséges, hogy mégiscsak te mész szemben a forgalommal az autópályán?
Más. Erről az egész savazósdiról.
Egy ex kolléganőm fogalmazra meg a legérthetőbben a HVG-ben. Ha a házasulandók egyike nem jelenik meg a ceremónián, a másik hiába mond igent, a házasság nem esi meg magát…

]]>
Szerző: málnaszőr http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212135 Wed, 05 Oct 2016 10:58:42 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212135 Chris!

Lehet, hogy van egy maximált szöveg-hossz, amely fölött már belép az olló ?

Akkor legalább valami normát közölni illene, hogy ne legyn a munkán (h)ollók martaléka…

Karakter szám, vagy ilyesmi?

]]>
Szerző: málnaszőr http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212134 Wed, 05 Oct 2016 10:49:44 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212134 Mostse, 3,36

Igen, ahogy azt maga leírja, Orbán Viktor pont úgy viselkedik, mint Hitler Adolf! Köp arra, hogy az általa is megkötött nemzetközi, ill. EU-s egyezményekben mi van le, illetve – általa is – aláírva. A maguk említett bálványa is – AH – már a megválasztása előtt is nyíltan vallotta, hogy semmilyen egyezményt magára nézve nem tart kötelező érvényűnek, azokat, bármikor felmondja, ha a politikai érdekei ezt úgy kívánják… Ilyenek maguk, szemrebbenés nélkül >hamisan tesznek tanúságtételtOrbán pártcsaládjának< jobboldali, az úgynevezett Európai Néppárt tagjai, akik nap mint nap Euro-milliókat utalnak a magyar diktátor korrupt rendszerének a fenntartására valamiféle kohézió égisze alatt a nyugati adófizetők zsebéből. Furcsa egy kohézió, nem mondom…* Ez viszont már tényleg csibészség, de a javából, hogy Orbán döglött fasiszta rendszerébe ily módon pumpálnak enrgiát.
Vagy lehet, hogy épp ezért tartja maga is őket csirkefogóknak ? Persze ez csak formális kérdés, nem várok rá választ. Hisz tudvalevő, hogy ugyanúgy gondolkodik, mint Hungaroführer őexellenciája.
˙

.
!!! KÉNYTELEN VOLTAM így megvágva ezt a részt újra leközölni, minthogy valaki vandálmód önkényesen megvágta az eredeti szöveget. MIÉRT ???

]]>
Szerző: málnaszőr http://kanadaihirlap.com/2016/09/30/nem-szabad-szavazni-bojkott-es-reziszt/#comment-212132 Wed, 05 Oct 2016 10:33:18 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=28539#comment-212132 Mostse, 3,36

Igen, ahogy azt maga leírja, Orbán Viktor pont úgy viselkedik, mint Hitler Adolf! Köp arra, hogy az általa is megkötött nemzetközi, ill. EU-s egyezményekben mi van le, illetve – általa is – aláírva. A maguk említett bálványa is – AH – már a megválasztása előtt is nyíltan vallotta, hogy semmilyen egyezményt magára nézve nem tart kötelező érvényűnek, azokat, bármikor felmondja, ha a politikai érdekei ezt úgy kívánják… Ilyenek maguk, szemrebbenés nélkül >hamisan tesznek tanúságtételtOrbán pártcsaládjának< jobboldali, az úgynevezett Európai Néppárt tagjai, akik nap mint nap Euro-milliókat utalnak a magyar diktátor korrupt rendszerének a fenntartására valamiféle kohézió égisze alatt a nyugati adófizetők zsebéből. Furcsa egy kohézió, nem mondom…* Ez viszont már tényleg csibészség, de a javából, hogy Orbán döglött fasiszta rendszerébe ily módon pumpálnak enrgiát.
Vagy lehet, hogy épp ezért tartja maga is őket csirkefogóknak ? Persze ez csak formális kérdés, nem várok rá választ. Hisz tudvalevő, hogy ugyanúgy gondolkodik, mint Hungaroführer őexellenciája.
˙

.
* Nagyon megkésve bár, de most jelentették be az EU-ban, hogy vizsgálat folyik a magyar kormány ellen a kohéziós alapok milliárdjainak egyre nyilvánvalóbb korrupció gyanús felhasználása [magyarul elsikkasztása] miatt. Mely közlemény e "pénzjáradék" megvonását is kilátásba helyezi az Orbanisztán rendszerétől. Hozzátenném, hogy Moshe másik példaképe, Orbán éppen eszerint számolt, időzített, hisz hamarosan úgyis lejárt volna ez a "maffia dotációs" alap, és most már széttárt karokkal nyugodtan kiléphet(ünk) az Unióból, mondván;
Ő k . a k a r t á k . í g y…

🙁

]]>