Hozzászólás: Donald Trump lett a republikánus elnökjelölt http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/ Sat, 09 Sep 2017 02:57:52 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202276 Thu, 26 May 2016 16:04:35 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202276 Kedves Chris,

Mi mindannyian bizunk abban, hogy az egyenes, oszinte beszed – meg ha vulgaris is – tobbet er, mint a hazudozas, a bugyuta ragalmazas, a minden eltulzasa, a feligazsagok, a tortenet felenek elhallgatasa – meg akkor is ha ez utobbiak szep, udvarias formaban vannak irva, vagy mondva.

Sajnos az a helyzet manapsag Amerikaban hogy a “baloldal” barkit kinevezhet elnokjeloltnek, abbol elnok lesz.
Obama elvtars pl. mint community organizer, azaz gyakorlatilag 0 politikai gyakorlattal elnok lett. Amihez hozzanyult az elso 4 eveben, az kigyulladt, felrobbant, osszetort, vagy tonkrement. Raadasul at is verte a ra szavazo bolsikat.
Mit tettek tehat a bolsik? Megszavaztak ujra.

Most jon a Clinton nyanya: Mindenki tudja, hogy o a vilag legnagyobb szelhamosa, csalo, elvtelen es eroszakos. Megis ki vezet az elnokjeloltek kozott (a bal oldalon)? Termeszetesen Clinton-ne.

Nagyon ugy nez ki, hogy a baloldalisag egyuttjar vaksaggal, suketseggel, es/vagy valamifele elmebajjal. Raadasul ez Amerikaban jelenleg jarvanyos mereteket oltott, es amig nem gyogyulnak ki belole az emberek, addig egymast fogjak kovetni vagy a dilettans hulyek, vagy a vilag legnagyobb csaloi az amerikai elnoki szekben.

]]>
Szerző: hazai lámpa http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202187 Wed, 25 May 2016 10:31:27 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202187 rodeo36
2016 május 4
3:16 du.

Azért II. Miklós cár nem sokkal volt előrébb Vilmos császárnál, mikor az észt osztogatták … Raszputyint, a részeges sztarecet nem azért tették el láb alól az orosz arisztokraták, mert visszatartotta a cár atyuskát a háborúba való belépéstől?

Amúgy kulturálisan az oroszok tényleg sokkal közelebb állnak hozzánk, mint az amerikaiak. A XXI. században (történelmi tévéműsor) volt egy rész az I. világháborús magyar hadifogoly táborokról. Tomboló sikerrel adták elő a magyar katonák az orosz kisvárosban a Csárdáskirálynőt. Aztán Rákosiék legnagyobb bánatára a burzsoá operettet követelték a szovjet tisztek asztalt verve, mikor nálunk időztek később, mert az volt a kedvencük.

Képzeld el ugyanezt egy puritán Roosevelt-tel vagy beparfümözött Trump-pal …

]]>
Szerző: hazai lámpa http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202184 Wed, 25 May 2016 09:47:13 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202184 Moshe Akiva
2016 május 24
8:56 du.

Trump is vén, csak jobban festi magát!

Bernie Sanders látszik ott az egyetlen kulturált, értelmes embernek. Nem úgy néz ki, mint akit most vettek le a vállfáról, miután jól befújták naftalinnal. Különben én meg azt olvastam máshol, hogy a latinók körében Sanders támogatottsága sokkal nagyobb, míg a feketék körében Clintonné a nyerő.

Trump szerintem azt lovagolja meg, hogy a globális világgazdaság kicseszik a nemzetállamokkal. Vissza akarja hozatni a termelő ágazatokat az országukba, mert hiányzik neki a kocsi összeszerelés meg a fehérnemű varrás. Vigyék, ha olyan hülyék!

A fidesz nemzeti burzsoái is foggal-körömmel ragaszkodnak minden autó összeszerelő üzemhez, mert az “termel”. Eddig Kádár János is eljutott, ezért igazán kár volt lecserélni azt a rendszert.

]]>
Szerző: Christopher Adam http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202172 Wed, 25 May 2016 01:34:36 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202172 Moshe,

arra nem gondolsz esetleg, hogy amikor olyat olvasnak jobboldaliaktól, mint amit Te írtál ide (“Meg fogjak az amerikai bolsik valasztani a korrupt venkurvat”), akkor még a nembolsik és a nembalosok is elfordulnak attól a jobboldaltól, ahol ilyen közbeszéd a menő?

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202171 Wed, 25 May 2016 00:56:53 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202171 Kedves Diohejban!

A szovjet fegyverkereskedelem szempontjabol reszben igazad van.
Pl. amikor Izraelt kellett volna eltaposnia a Beke Vallasanak, akkor adtak ingyen is fegyvert a szovjet vezetok (a bekeaktivistaknak). Mas kerdes, hogy mennyire szantak ezt galans lepesnek.
Nincs kedvem most reszletekbe bocsatkozni ebben, nezz utana, hogy kiknek, mikor es mennyit szallitottak dollarert.

Klinton-neval kapcsolatban tokeletesen igazad van.
Kiveve, hogy a Klinton-boszorkanyt nem azert fogjak megvalasztani, mert no.

Sajnos, Amerika lakossaganak egy jelentos reszeben is gyozott a tudatlansag es a szellemi sotetseg. Ma mar egyetemi diplomat lehet szerezni abbol, hogy hol, mikor es mekkorat szabad fingani. (Na jo, van benne egy kis koltoi tulzas.)

Hozza kell tenni, hogy nagy a kiabrandultsag is – es annak akad is nemi oka. Persze ha a kiabrandultak szama nagy es most mind lepni fog…

Mit gondolsz hogyan tudott a Barack Fekete Sas ketszer is gyozni a valasztasokon? (Mert meg hogy eloszor mindenkit atbaszott, azt meg megertenenk, de masodszor is megvalasztottak a bunkok???)

Bar lehet, hogy mindossze csak az alliberalis media sulykolja belenk, hogy mindenki hulye errefele (koztuk a media tagjai is) es kepesek az amerikaik ilyen bohocokra, mint Klinton, vagy Klinton-ne szavazni, nekem megis neha az a gyanum, hogy mindez meg van rendezve.
(Kanadaban pl. ceruzaval kell kipipalni, hogy kire szavazol.)
Neha azonban – ahogy az emberek hozzaszolasait nezem – az a gyanum, hogy valoban; itt ennyi idiota van.

Rovidebben mondva: Igazad van. Meg fogjak az amerikai bolsik valasztani a korrupt venkurvat.
Szerintem nincs szukseg csalasra sem.

]]>
Szerző: diohejban http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202170 Tue, 24 May 2016 22:54:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202170 Trump lehet, hogy elefánt a porcelánboltban, de legalább egyenes ember. Clintonnéról semmi jót nem lehet mondani. Csak azért megválasztani valakit a világ legerősebb országának élére, mert nó – tehát még csak nem is kisebbség 😀 – az meg közröhej. De az amcsik meg fogják tenni, sajnos.

]]>
Szerző: diohejban http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202165 Tue, 24 May 2016 22:32:02 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202165 @Moshe: a szovjetek nem pénzért adták azokat a fegyvereket, és mivel nincs ingyen ebéd, akkor ki fizetett értük vajon?

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202116 Tue, 24 May 2016 13:26:48 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202116 Kedves DonGolo!

“” … “az elhanyagolt házak közt” javában dúlt a hidegháború amelyet a leginkább éppen az USA szított már 1945-től kezdve, aminek költségeit a szovjet nép viselte, miközben az USA gazdagságának (prosperitásának) éppen az alapköve volt ez a permanens “fegyveranyag karbantartás” és előállítás… ”

Ez mind szep es jo, csak az a furcsa, hogy a Szovjetunio kb ugyanannyi fegyvert adott el az ugynevezett Hideghaboru soran, mint Amerika. Ok miert nem prosperaltak abban az idoben?
Hiszen oda be sem gyuruzott az a bizonyos!!!

]]>
Szerző: DonGolo http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-202097 Tue, 24 May 2016 06:19:42 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-202097 Geyzám kérlek !

Ápoltasd az identitás zavarodat! Rodeóval “bonyolított” beszélgetésedben hol erre csapongsz, hol meg amarra… Sokszor te se tudod mit is szeretnél.

Azért annyit “a Moszkvaparti estékről” leszűrhetnél, hogy amikor te arra jártál “az elhanyagolt házak közt” javában dúlt a hidegháború amelyet a leginkább éppen az USA szított már 1945-től kezdve, aminek költségeit a szovjet nép viselte, miközben az USA gazdagságának (prosperitásának) éppen az alapköve volt ez a permanens “fegyveranyag karbantartás” és előállítás…

Kis USA szakértőim, fentiekkel is összefüggésben inkább arra adjatok választ – Rodeo is – ugyan má’ Trump mirő is tárgyalhatott a NObel-Békedíjas Kissingerrel ??? Mert az, ha valamibe béütötte az orrát, hát abbó jó dolog ki nem sült.

]]>
Szerző: Orsos Elemer http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-201666 Tue, 17 May 2016 10:14:12 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-201666 Seres Róbert
2016 május 12
3:10 du.
Kicsit korrigalnek, a bankot nem akarta allamositani, csak a dollart akarta az ezusthoz relativizalni! CSAK!

]]>
Szerző: Seres Róbert http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-201366 Thu, 12 May 2016 19:10:43 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-201366 Geyza
2016 május 8
3:39 du.

Sereském:
Hát azért neméppen.
Mit tudsz kennedy elnök magányos éjszakájáról például, amikor el kellett döntenie hogy legyen e atomháború vagy ne legyen ?
Kedves Geyza!
Nos amit példának felhoztál, azt az esetleg hibás döntést simán túlélte volna, viszont a 11110 elnöki rendeletével a magánkézben levő FED jegybank visszaállamosítási kisérletét nem sikerült túlélnie ólom mérgezés miatt!

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-201132 Mon, 09 May 2016 08:23:11 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-201132 Akiva:Ja az !
Ezek szerint akkor nem vetted le
a kissé malíciózus véleményemet vele kapcsolatban.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-201123 Mon, 09 May 2016 01:00:41 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-201123 Kedves Geyza!

diohejban, 2016 május 8, 11:50 de.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-201117 Sun, 08 May 2016 22:52:04 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-201117 Akiva:
nemtim mit értettél azon hogy megértettem bármit is “abból” az írásból !
Melyik írásból?
Világosítsál fel mikor mit és miből értettem meg végre, szűkös kis agyammal.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/05/03/donald-trump-lett-a-republikanus-elnokjelolt/#comment-201116 Sun, 08 May 2016 22:49:21 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26876#comment-201116 Akiva:
Panelek..panelek..és megintcsak panelek..fűszerezve az elkeseredett, mindent átitató gyülöleteddel az egész Világ ellen.

Nem találod hogy ez a vissza-visszatérő “cocojalistázás” mennyire gyerekes ?

]]>