Hozzászólás: Kanada Belgiummal és az Európai Unióval szolidáris a brüsszeli terror után http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/ Sat, 09 Sep 2017 02:57:52 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: gyuri10 http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197275 Sun, 27 Mar 2016 15:45:44 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197275 falusi,
Moshe Akivával szembe ne nyomd magad,mert az Ő tudásával és intelligenciájával csak úgy tudsz lépést tartani,ha az összes tanácsadóidat lecseréled.Úgy sem garantálom.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197242 Sun, 27 Mar 2016 02:59:42 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197242 Kedves Falusi!

Valamit nagyon felreertesz Trump-al kapcsoltban. Nem o a zsido, a lanya az! Hogy a Trump melyik kereszteny templomba jar, vagy nem jar teljesen fuggetlen attol, hogy a lanya zsido.
Mellesleg a betert lanya egy milliomos ortodox zsido ferfi felesege, annak rendje es modja szerint jarnak zsinibe, tartjak a Sabbatot, a Kasrut-ot – valamint a tobbit. Ha mas nem, mar csak a ferje kedveert is betartja az eloirasokat.

Ha mar a Ruth szintjenel tartunk – amennyire emlexem, akkor meg nem voltak rabbik – a Ruth beterese ennyibol allt:

“Ruth pedig monda: Ne unszolj, hogy elhagyjalak, hogy visszaforduljak tõled. Mert a hova te mégy, oda megyek, és a hol te megszállsz, ott szállok meg; néped az én népem, és Istened az én Istenem. ”

Ahhoz kepest amit a beteresrol mondasz, elegge konnyen ment annak idejen, nem gondolod? Ez persze nem zarja ki, hogy kesobb tanult is valakitol.

Viszont a betereshez manapsag is atlagban csak kb. egy evnyi tanulas kell – persze ha valaki gyengebb…

Az utolso mondatod nagyon meglep: Csak Izraelben ismerek tobbtucatnyit akiknek “sekeralt”, pedig csak egyszer jartam Izraelben.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197239 Sun, 27 Mar 2016 00:40:35 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197239 Moshe Akiva

2016 március 26
11:24 de.
Tökéletes! Egyetértek.

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197233 Sat, 26 Mar 2016 23:49:58 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197233 Moshe Akiva
2016 március 26
5:56 du.

A Tórában 613 parancsolat (micva) van. 365 tiltó és 248 tevőleges parancsolat.
A betérni szándékozók évekig tanulmányozzák a Tórát, mielőtt a Bét Din elé állhat. Ha valaki úgy dönt, hogy zsidó lesz, annak az új hite meg fogja határozni, hogy mit eszik, hol él, milyen ruhát visel.

Trumpot egy Presbiteriánus templomban eskették meg az első feleségével. Alig hiszem, hogy naponta háromszor imádkozott volna, betartotta volna az étkezési szokásokat, a ruháiról nemis szólván.
Még aztis elfogadom, hogy a hölgy betartotta a hét noahida t9rvényt, de ettől nem lett zsidó. Ortodox meg főleg nem..
Tudod, Ruth szintjét nemeccerű felérni. Asszem, betérők közül édeskevésnek sekerált eleddig.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197224 Sat, 26 Mar 2016 22:03:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197224 Mit szoltok hozza gyerekek? Utban volt az izraeli zaszlo Kanadaban! Le kellett venni!
Meg egy par ev es utban lesznek a kanadai zsidok is, aztan azokat is “le kell majd szedni”.

De epp ezert kell nekunk zsidoknak osszefogni a “rasszizmus” es a “xenophobia” ellen es vall a vallhoz kuzdeni, hogy minel tobb, e videon lathato, tolerans es szeretoszivu muzulmant hozzunk be Kanadaba. (No es nektek ott Magyarorszagon is kovetelni kell 2 millio bekegalamb azonnali betelepiteset Magyarorszagra.)

http://www.jihadwatch.org/2016/03/video-canadian-cafe-takes-down-israeli-flag-after-muslim-complains

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197223 Sat, 26 Mar 2016 21:56:49 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197223 Kedves Falusi!

Asszem veletlenul lekapcsoltam itt valamit. Ezt akartam irni:

Amikor valaki beter a zsido vallasba egyuttal a zsido nep tagjava is valik. Mi szeretjuk meghagyni a “rasszizmust” masoknak.

Igy tehat a Trump lanya zsido, akkor is ha az egyeseknek nem tetszik, vagy nem fogadjak el. Foleg, hogy ortodoxnak tert be, ami azt jelenti, hogy meg a legultrabb zsidok sem vonhatjak ketsegbe zsidosagat.

xxxxxxxx

Kedves Belzebub!

Jogos a felelme mindenkinek, aki annak idejen a szovjet uralom alatt elt, akar mint a Szovjetunio szerves resze, vagy az egyik satellite-allam polgara.

Trump nagyon ugy nez ki csak folytatni akarja a jelenlegi amerikai “izolalo” politikat – csak remelem azert okosabban akarja tenni, mint a jelenlegi elnok. Ez nem csak ebbol a videobol derul ki, mar regota emlegeti, hogy a NATO felesleges. En hozzatennem, hogy az ENSZ is, legalabbis, amig beengednek oda diktatorokat, kiralyokat, hogy elmagyarazzak nekunk hogyan mukodnek az emberi jogok. (Es az ENSZ is tulontul sokba kerul.)

Ami Oroszorszagot illeti, azt hiszem tobbe-kevesbe meg lehet bizni abban, amit Putyin elvtars mond. Regi bolcsesseg az, hogy minden tagulo birodalom egyszercsak elkezdi kinoni magat. Mar okori Romaban torvenyt hozott az egyik csaszar, hogy Roma teruletet nem szabad tovabb novelni. Bar 2-3 generacioval kesobb ezt az uj csaszar figyelmen kivul hagyta es elfoglalta tobbek kozott Mezopotamiat is, ugyancsak nehany evtized utan sajat maguktol kivonultak onnan.
Szerintem a Szu.-nak is az egyik legnagyobb problemaja a merete volt.
Tehat nem nagyon hinnem, hogy Putyin, aki meg nagyon jol emlexik erre, most vilaghodito terveket szovogetne. Ha megis vannak tervei, az inkabb az amerikai fele hoditas terve lehet, hogy penzugyileg, bizniccel hoditson.

Hozzatennem, hogy nem Oroszorszag pakolta tele az amerikai-kanadai hatart, Kubat, Jamaicat … stb… mindenfele raketakkal, hanem a NATO tette ugynezt az orosz hatarokon – 1990 ota.

En annak orulnek inkabb, ha Oroszorszag, Amerika, Kina es meg nehany jelentosebb orszag valahogy meg tudnanak egyezni az “elni es elni hagyni” elveben, aztan azt be is tartanak. No meg az sem artna, ha meg tudnanak egyezni abban, hogy nem hasznaljak a vadembereket proxy-kkent, egymas ellen.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197218 Sat, 26 Mar 2016 19:55:07 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197218 Kedves Charlie!

A GOP siman rendezni fog egy “belso” ulest, ahol megszavaznak majd valaki mast elnokjeloltnek.

Ugyan Trump ez utan is indulhat mint fuggetlen elnokjelolt, de azzal 3 fele osztja a szavazatokat, ami szinte biztos Hillary gyozelmet jelent – hacsak kozben le nem csukjak onagysagat. (Bar ez utobbitol nem nagyon kell felnie, nagyon vedik.)
Mindenesetre ez “liberalis” gyozelmet jelentene, es ezt is akarjak elerni.

Ha megis megvalasztanak Trumpot … arra az esetre is meg vannak a modszereik. Majd jon egy “maganyos farkas” es elintezni a dolgot.

Tehat nyugodt lehet minden megbizhato, jo “liberalis” elvtars, a Trumpbol nem lesz amerikai elnok. Becsuletes ember nem kaphatja meg azt az allast.

]]>
Szerző: Belzebub http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197217 Sat, 26 Mar 2016 19:55:05 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197217 Mosha Akiva:
“Sot, nekem ugy tunik, hogy a Trump senkit sem utal, foleg nem szarmazasa miatt. Csupan az nem tetszik neki, hogy az amerikai vezetes szep lassan vezeti Amerikat a szakadek szelere es ezt a folyamatot akarja megallitani.”

Lehet, hogy így van, nem tudom. Nekem Trump elftárs akkor e tetszik. Túlzottan kapcsolódik az US bizonyos izolacionista hagyományaihoz:
https://www.washingtonpost.com/news/post-politics/wp/2016/03/21/donald-trump-reveals-foreign-policy-team-in-meeting-with-the-washington-post/?tid=sm_fb
Nem tartom kitártnak, hogy kézséggel átengedné Putyin elftársnak
Kelet-közép-Európát, talán-talán Lengyelország és Románia kivételével.
Én nem rajonganék túlzottan ezért a “megoldásért”.

]]>
Szerző: Belzebub http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197209 Sat, 26 Mar 2016 18:13:06 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197209 Geyza:
“Ahogy így elolvasgatom Akiva fuvallatjait, vélhetőleg hamarosan beáll a Jobbik szekértolói közé.”

Azt hittem, hogy a tagja. Vagy csak a tagja volt, de kénytelenek voltak kizárni, amikor elkezdték a “cukiság-kampányt”?

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197208 Sat, 26 Mar 2016 18:07:49 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197208 Nem tudom mi lenne jó ma Amerikának, csak egy NE legyen: Mrs H.Clinton!

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197201 Sat, 26 Mar 2016 17:35:24 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197201 Moshe Akiva
2016 március 26
11:24 de.
Csak erre:
“Tehat szerinted Trump utalja a sajat zsido lanyat is.”
Trumpnak nincs zsidó lánya. Az első felesége “converted” Judaism, az első házassága előtt. Ettől sem ő, sem a Trumptól született lánya nem lett zsidó.
Neked ezt nálamná kobban kéne tudnod..

]]>
Szerző: charlie http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197194 Sat, 26 Mar 2016 16:25:18 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197194 Köszi Moshe a válaszod, Trumpot nyírják nálunk is a baloldali sajtóban, kíváncsi leszek mi lesz, ha megválasztják.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197188 Sat, 26 Mar 2016 15:51:20 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197188 Ahogy így elolvasgatom Akiva fuvallatjait, vélhetőleg hamarosan beáll a Jobbik szekértolói közé.
De ez így van rendjén.
Ősszenő ami összetartozik.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197187 Sat, 26 Mar 2016 15:49:28 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197187 Trump ANNYIRA ki akar paterolni minden külföldit, hogy a exkluzív nyaraló-sport-centrumában , amikor munkaerő-felvételt hirdetett pár éve valami 280 munkahelyre (személyzetnek) akkor mindösszesen négy ( 4 darab) amerikai állampolgárt vett fel. A többi nem USA polgár volt.
Ennyit a Trump hangzatos populista szólamairól.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/03/22/kanada-belgiummal-es-az-europai-unioval-szolidaris-a-brusszeli-terror-utan/#comment-197186 Sat, 26 Mar 2016 15:46:11 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=26363#comment-197186 Remélem a végén észbekapnak és csak nem választják meg ezt a csirkefogót.
Bár a leánykája , bizonyos Ivánka, roppant helyeske.

]]>