Hozzászólás: A náci vallás http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/ Sat, 09 Sep 2017 22:39:27 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-192818 Tue, 09 Feb 2016 01:21:33 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-192818 Kedves Figyelo!

En elegge borusan latom a jovot. A fiatalabb kanadai nemzedekek tudatlanok, agymosottak, lebutitottak, barmi baromsagot be lehet nekik adni.
A legutobbi valasztasok elott szabalyosan megriadtam a munkahelyemen, amint a munkatarsaim azt vitattak meg, hogy kire es miert fognak szavazni.

Szerintem a Kenderszivastol Elhulyult Hivatasos Munkanelkuli meg legalabb ketszer meg lesz valasztva egymas utan, mielott a szellemileg alultaplalt szavazotabora rajon, hogy szivatjak oket.
Raadasul Kanadaban eleg a szavazatok 34%-a a gyozelemhez.
Szoval remenytelen.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-192685 Sun, 07 Feb 2016 19:18:07 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-192685 Moshe Akiva

2016 február 6
10:37 du.
Én abban reménykedem, hogy valahogy menet közben megbukik. És ha nem, 4 év nem a világ! Remélem azt is, hogy más és jobb jön utána!
A remény hal meg utoljára!

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-192647 Sun, 07 Feb 2016 03:37:38 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-192647 Marcsi,

Merkel asszony par evvel ezelott meg azt mondta egy beszedeben, hogy a multi-kulti nem mukodik Europaban. (Igaza is volt.)
Most pedig meg bunozoket is elfogad, sot meg a rendes embereket is arra osztokeli, hogy legyenek bunozok, mielott Nemetorszagba mennenek.

Az egyik velemeny szerint valaki valamivel megzsarolta onagysagat Amerikabol. Ez kicsit konspiracios elmeletnek tunik, ugyanakkor Merkel palfordulasa es baromsaga olyan merteku, hogy szinte mar barmit el lehet hinni ebben az ugyben.

Figyelo,

Ez igaz, ide a “menekultekbol” egyelore csak 25 000-et akarnak behozni (koztuk talan 1-2 keresztenyt is), de egyreszt ez a szam megvaltozhat, foleg PM Selfie uralkodasa soran.
Masreszt Kanadaba eddig sem jott tul sok muszlim menekult. (Jottek igazi menekultek muzulman orszagokbol, de az mas.) Megis – szerintem – mar most a lakossag minimum 10% muzulman. (Ez nem a hivatalos adat.)
Ugyanis mi eddig jobbara bevandorlokat hoztunk be a muzulman vilagbol – ami jobb politika, mert azok legalabb penzel jottek, nem mentek ra azonnal a cocjalis segelyre, sot eleg sokuk meg biznicet is nyitott. Pl. nalunk a varosban van egy olyan strip mall (10 kis boltocska fer bele) amiben 4 hallal bolt talalhato, bar az egyikben nem vagyok biztos, mert a tulaja nem is foglalkozott azzal, hogy kiirja angolul is tkp. milyen boltja van. No es minden varosnegyed malljaban van mimimum egy-egy hallal bolt.
(Ettol persze sokan kozuluk mar cocjalis segelyen vannak, a 4 feleseg mindegyike subsidized housing-ban el …stb.)

Mondhatnam ugyis, hogy en nem feltem ezt az idiota drama tanart, akinek elete elso igazi munkaja az lett, hogy miniszterelnok lett 40 evesen. “Jo” kezekben van Kanada.
Ha lenne penzem, vagy ha legalabb fiatal es egeszseges lennek, menekulnek Kanadabol, ugy, ahogy annak idejen Magyarorszagrol menekultem.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-192619 Sat, 06 Feb 2016 16:58:59 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-192619 Akiva, igazad van, de itt mégis jobb a helyzet, mint Európában!
Éppen a mai hírekben láttam, hogy újabb 700 ezer szíriai érkezik oda.

]]>
Szerző: Marcsi http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-192109 Mon, 01 Feb 2016 20:21:40 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-192109 M.Akiva!

Abban lehet igazad van,alőszőr mindenkiről a jót,a becsületességet
feltételezem(mint Merkelről,aki valljuk be jó és rendes politikus)
csak később jövök rá,hogy bizony a pénz és a hatalom sokaknak minden másnál fontosabb…..ez sajnos sok más ember esetében bebizonyosodott,kint…és itthon is!Mentségemre szolgáljon,hogy nem vagyok az ilyenekkel azonos jellembeli,erkölcsi szintem,inkább csalódjak,mint ne tudjak a tükörbe nézni…..meg ugye mint sz ilyen kisemberek mint mi sajnos semmi sem múlik!

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-192012 Sun, 31 Jan 2016 21:41:22 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-192012 Figyelo,

Mar tonkretettek Kanadat a kivalo “liberalis” es nyiltan komcsi vezetoink.
Tkp. mar olyan mindegy hogy 25 000, vagy 25 millio jon beloluk.

Viszont mglepodtem, hogy a kis mexicoi baratnomet, aki mar 5 eve dolgozik Kanadaban, elfogadtak, megkapta a bevandorlo statuszt vegre, annak ellenere is, hogy nem muzulman.
Ugy latszik valamelyik hivatalnok felreolvasott valamit.

]]>
Szerző: Marcsi http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191935 Sat, 30 Jan 2016 18:56:17 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191935 MINDENKINEK AJÁNLOM!Friss hírek!

Lapozzanak …vissza a a Saul fia című írásukhoz,amihez ma ismét hozzászóltam (TV,SAJTÓ:TÖBB NAPILAP!!!)HITELES FORRÁSOK alapján és
próbálják értelmezni…..
Gusztustalan és megvetendő a német újság cikke,de nálam a kint élő
“volt magyarok” vezetnek,többektől hányingere is van sokaknak!
Nem kell válaszolni,csak gondolkozni és emészteni.
Igaz a mondás: a hazug embert hamarabb utolérik,mint a sánta kutyát!

]]>
Szerző: Marcsi http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191928 Sat, 30 Jan 2016 18:14:40 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191928 Csak a hülyéken szoktak röhögni Geyza,a többiek érvelnek,vitatkoznak
ez bizony nagy különbség,meg ugye a hazugságokkal szemben ott a valóság és a tények…..nem kéne feleslegesen erőlködni!
Én tényleg szoktam röhögni egyeseken..,de sajnálkozni is azokon ,akik egyébként nem érdemlik meg,mert ha a hülyeség rosszindulattal is párosul,akkor
az illető reménytelen eset,de kint talán vannak jó specialisták….

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191753 Fri, 29 Jan 2016 03:24:31 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191753 Moshe Akiva

2016 január 28
3:36 du.
Nagyon aggodom Európáért, azt hiszem joggal. A bevándorló családoknál többnyire 5 gyerek van, de néha több is.
Kanadába is behoz a mostani liberális miniszterelnök 25 ezret, még a következő hónapokban..
Lesznek itt a kendős asszonyok, szakálas férfiak és millió gyerek…..(akik 10 év múlva felnőttek is lehetenek már)
Más vallás, kultúra és erkölcsök. Hajaj nekünk!

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191750 Fri, 29 Jan 2016 01:36:24 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191750 Marcsi,

Amig az igaz, hogy neha elofordul olyan, amikoris egy orszag katonasaga megelozo csapast mer az ellenseg seregeire, addig azt hiszem csak roppant nagy tulzassal lehetne Magyarorszag hadbalepeset es hadban-tartasat eveken at, mint tamado fel egy masik orszag teruleten ugy ertelmeni, hogy az csupan egy kis megelozo csapaska volt.
Azaz, a Magyar Hadsereg ott nem vedekezett, nem a sajat hazajat vedte, hanem egy masik hazat tamadott.

A masik apro hibad pedig Merkel asszonysaggal kapcsolatos. Csak a magyar nepmesekben szoktak a politikusok erzekeny mimozak lenni. A gyakorlatban valami mas, tobbnyire a penz, vagy a hatalom megkaparintasa, illetve megtartasa vezerli minden tettuket.
Keresd a penzt!

]]>
Szerző: Marcsi http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191735 Thu, 28 Jan 2016 21:30:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191735 Figyelő!
Igazad van,Isten őrizz,hogy olyan szinten legyek jellemben,észben,
emberségben mint a baloldal…..(tisztelet a kevés kivételnek)!
A tárgyilagosságot itt…nem ismerik!
Szerencsére a magyarok a nemzetüket védték régen is és most is!!!
Szegény Merkelt tényleg sajnálom,mert jó,emberséges és tehetséges politikusnak tartottam,aki az országa sötét múltja miatt (amiről nem tehet!)olyan lépésre szánta magát,amivel sajnos nem törölhette el a múlt bűneit,de
a jelenben sokat ártott a hozzá hasonlóan vétlen ma élő németeknek a sok
(köztük bűnöző) migráns befogadásával!
Tényleg nem érdemes egy szint alá…..menni,meg minek?

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191718 Thu, 28 Jan 2016 20:36:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191718 Figyelo,

Gorogorszag ez ev januarjaban 5-szor annyi agysebeszt, mernokot es tudost kapott a tengeren keresztul, mint tavaly januarban. Most tehat van esely, hogy Merkel asszony eldicsekedhet ez ev Karacsonya korul, hogy sikerult neki 5 millio bekeaktivistat behordania Nemetorszagba, hogy a szerinte szellemileg alultaplalt nemet nepet feljavitsa azokkal, akik minimum 1400 eve a csaladon belul hazasodnak, es a leheto legjobb vallas altal vannak agymosva.

No es szorozd meg mindezt minimum 4-el, akik majd a csaladegyesites kapcsan erkeznek oda.

Ki akar velem fogadni, melyik evben indul meg a feher nemet “oslakossag” tomeges kivandorlasa Oroszorszagba? En 2020-ra tippelek.

]]>
Szerző: Moshe Akiva http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191714 Thu, 28 Jan 2016 20:28:34 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191714 hazai lampa,

Torokorszag – legalabbis Erdogan elvtars megjeleneseig – Pakisztan, Malajzia, Indonezia demokratikus orszagok. Kozben a lakossag tobbsege muzulman is.
Gondolom, a krimi tatarok is tudtak volna valamifele demokraciat teremteni.

Az csak a kerdes, hogy mit nevezunk demokracianak? A nepuralmat? Mert akkor a Saria Torvenyek altal vezetett minden muzulman orszag demokratikus, hiszen a lakossag messze tobbsege Saria-t akar.
OK, nincsenek 4 evenkent valasztasok, mert a kalifa elete vegeig uralkodik, de a halala utan ujat valasztanak, tehat akkor demokracia, ugye?

Hogy kozben az igazhitunek joga van (de legalabbis a rendor felrenez, amikor latja) hogy a gyaur kutyak lanyait, felesegeit kisajatitsa maganak, hogy templomokat nem szabad epiteni, a regieket sem szabad karbantartani ..stb… az mar ugye mas kerdes.
Mas szavakkal ez egy olyan demokracia, ahol a kisebbsegnek csak ahhoz van joga, hogy csendben maradjon.

Epp tegnap este kaptam ezt a linket. Abbol az Indoneziabol szarmazik, amit manapsag a “baloldali” politikailag korrekt orultek a legjobb peldanak hoznak fel, miszerint mennyire szabad es demokratikus is lehet egy muzulman orszag.
Figyeld meg, hogy a rendor jelen van, de…
(No es az agyonvert ferfi egy muzulman. Az Ahamdijja szekta tagja, akik nem fogadjak el a Koran vergozos torvenyeit.)
A tobbi pedig bebizonyitja, hogy mennyire bekes is az o vallasa. “Agyonverlek, ha azt mondod, hogy az iszlam nem a Beke Vallasa” jeligere.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191689 Thu, 28 Jan 2016 19:22:49 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191689 Marcsi

2016 január 28
12:31 du.
Marcsi, ne essél a baloldal hibájába!
A magyarok a nemzetüket védték idegen népektől.
Merkel, ahogy mondtam, a német bűntudat miatt, tárt karokkal várta őket.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2016/01/26/a-naci-vallas/#comment-191666 Thu, 28 Jan 2016 18:02:06 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=25597#comment-191666 Marcsi
Egyébbiránt a vérbeli náci nem gyűlölte a zsidókat.
Kiirtotta őket.
Közben roppant udvariasan viselkedett a társaságban.
Himmlerről is tudjuk hogy művészeteket kedvelő kultúrember volt. Amúgy .
A maga ” gyűlölködésmentes tárgyilagosságától ” is a hideg futkározik hátamon.
Ha eljön az ideje , a női lágerben lesz maga kápó ?

]]>