Hozzászólás: A szabadság szelleme és a külhoni magyarság http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/ Fri, 08 Sep 2017 22:28:47 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188442 Sun, 13 Dec 2015 01:34:42 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188442 falusi

2015 december 10
12:09 du.
Már régen tudom, hog rosszindulattal vagy irányomba.
A probléma ott jön be, hogy szeretsz arról is véleményt írni, amiről fogalmad sincs! Kádár uralma alatt valóban NEM sokáig éltem! De az is elég volt. S ha tetszik, ha nem, valóban kerestek, de nem a gázosok.Különben, apámék voltak a főbérlők akkor én csak ott éltem, mert a lányuk voltam.

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188349 Thu, 10 Dec 2015 17:09:07 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188349 Na mesejjé.. Mikor éltél te a Kádár-korban? Hol?
Te a forradalom után helyből elhagytad az objektum epicentrumát,- külső vonzóerő hatására.
Februárban. papád mondta- keresett két civilruhás. Azok lehettek akár gázóraleolvasók is, de valszeg mindössze annyi történt, hogy a munkahelyeden bejelentették, hogy nem veszed fel a munkát egy ideje. Minden egyes ilyen bejelentést leellenőrzött a rendőrség, abból állapították meg, hogy az illető nyugatra távozott. Meg az ausztriai statisztikai hivatal közleményeiből, ohol néhányszázas eltéréssel havonta közölték az érkezettek és a távozók számát.
Szal..
Hol éltél te a Kádár-rezsim alatt?

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188347 Thu, 10 Dec 2015 17:01:44 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188347 Figyelő
2015 december 10
11:19 de.

Tökéletesen igaza van, hogy Magyarországon valódi, nyugati demokrácia nem volt és most sincs. Hála Istennek azok a korszakok, amiket említ azok már elmúltak. Nagyon szörnyű ideológiák voltak akkoriban, ma viszont ha valaki ellenvéleményen van, az csupán az egzisztenciáját kockáztatja. Persze nagyon leegyszerűsítve, mert most nincs kedvem litániákat írni példákkal a különféle társadalmi rétegekkel illusztrálva.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188341 Thu, 10 Dec 2015 16:19:33 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188341 HunCanada

2015 december 9
11:04 du.
Tudja én éltem a régi, Rákosi, Kádár korban otthon.
Mit gondol, akkoriban mi ment? Az ellenzék bepiszkitása, ellehetetlenitése, sokszor börtön járt annak, aki egy kis ellenvéleményen volt.
Már írtam valahol, a magyar s szerintem a kelet-európai nemzetek mind ilyenek.
Megmondom ez miért van: soha a magyar történelemben NEM volt demokrácia Magyarországon, a valódi, ami nyugaton van.

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188303 Thu, 10 Dec 2015 04:04:23 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188303 Figyelő
2015 december 9
5:19 du.

Ez így van, hogy az az egészséges ha több választék van egy országnak. Sajnos Magyarországon jelenleg nincs nagy választék.
A gondolata másik felére is kitérve akkor itt a tyúk vagy a tojás dilemmája jön elő, mert ön azt mondja, hogy az emberek választják ketté az országot, én pedig azt mondom, hogy az emberek maguktól nem ilyenek, hanem ilyenné teszik a politikusok kommunikációi. Az embereket informálják és azt fogyasszák ezen a téren is amit kapnak, márpedig kommunikáció szempontjából a kormánypárt régóta élen jár (már ellenzékiként is eredményesebb volt ebben), és a médiafelületek nagy része is az övé. Valamelyik hozzászólásomban már kitértem erre is és a politikusok felelősségére.
Így van Trudeau-ék nyertek és nem köpködtek egymásra. Meglehet nézni, hogy miképpen cselekszik Orbán ezzel szemben folyamatosan. Éveken keresztül elmúltnyólcévezett, Gyurcsányozott, Bajnaizott tudatosan kiírtva a másik oldalt politikailag. Akkor megint csak örülök, hogy látja azt, hogy Kanadában nem gyűlölködnek, ellenben számtalan példa mutatja Orbánék fölényét ebben a témában is, hogy ők márpedig és debizony kőkeményen ezt tartják az egyik legnagyobb fegyvernek, mely eredményeképpen a kettéosztottság politikailag igen kifizetődő számára.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188294 Wed, 09 Dec 2015 22:19:15 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188294 HunCanada

2015 december 9
4:35 du.
Igen, ez mndenütt így van, ha több választék van egy országnak .
A baj, az, hogy pl. Magyarország nem csak külön-külön drukkol a kedvenc politikusának, hanem szabályszerűen, ketté választja az országot.
Én ezt nem tapasztaltam Kandában, ahol több választást megértem. Éppen novemberben volt egy ilyen szavazás. Az uralkodó kormány ellen szavazott a Liberális párt.
Az utobbi nyert. Egyik párt vagy követői sem gyűlőlkődtek a másik ellen!

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188285 Wed, 09 Dec 2015 21:35:19 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188285 Figyelő
2015 december 9
3:58 du.

Érdekes én utálatot olvastam nem etelont, de az mindegy is. A lényeg, hogy nem szeretheti mindenki csak Gyurcsányt, vagy Orbánt. Ez teljesen normális. Megint egyetértünk. 🙂

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188284 Wed, 09 Dec 2015 21:32:38 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188284 tropa
2015 december 9
4:06 du.

Például?

]]>
Szerző: tropa http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188281 Wed, 09 Dec 2015 21:06:33 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188281 HunCanada, a liberális diktatura médiamanipulációiról már nem is beszélve.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188280 Wed, 09 Dec 2015 20:58:20 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188280 HunCanada

2015 december 9
2:15 du.
Rossszul értelmezett!
Én arra akartam utalni, hogy egyeseknek, Gyurcsány,Meggyesy etalon, másnak Orbán!

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188263 Wed, 09 Dec 2015 19:25:56 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188263 tropa
2015 december 7
3:44 du.

Tropa, érdekes mód én is ugyan ezt teszem, olvasok jobbról, olvasok balról. Annyi szent, hogy a médiát és még sajnálatosabb módon a közmédiát a kormány tartja zsebben és így óriásinál is nagyobb szeletet ural a saját propagandájával a népek hülyítésére. Ha valamit több helyről és többször olvasnak az emberek, azt hajlamosak el is hinni és ez működik. Tehát igaza van, a média közvetetten felelős és hibáztatható is, mely zsinóron lóg és a kormány mozgatja, olykor képet és híreket is hamisít (A köztévé az emberek pénzéből rendszeresen megteszi, és megtette a hírhamisítást).

Tehát jól látja a média felelősségét és így a kormányét is. (y)

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188260 Wed, 09 Dec 2015 19:18:26 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188260 Figyelő
2015 december 9
1:14 du.

Opsz, ezt a másik postban lévő hozzászólásához írta igaz? Mert a

HunCanada
2015 december 7
3:20 du.

nem igazán van köze, inkább a másikhoz.

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188258 Wed, 09 Dec 2015 19:15:40 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188258 Figyelő
2015 december 9
1:14 du

De! Látja egyetértünk. Ugyan az, hiszen Gyurcsányt, Bajnait – mint ahogy írja ön Orbánt – csak azért utálják, mert ő Gyurcsány, vagy Bajnai még ma is, pedig már nem is gyakorló miniszterelnökök. Tökéletes egyetértés van köztünk ezúttal kedves Figyelő, egyről beszélünk mint jelenségről.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188251 Wed, 09 Dec 2015 18:14:06 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188251 HunCanada

2015 december 7
3:20 du.
Sajnos, ebben nem értünk egyet!
Orbánnak, az a “felelősége”, hogy Orbán!
Van aki utálja mint a bűnt.
Persze arról ő sem tehet, hogy nem Gyurcsány vagy Meggyesy!

]]>
Szerző: tropa http://kanadaihirlap.com/2015/11/28/a-szabadsag-szelleme-es-kulhoni-magyarsag/#comment-188156 Mon, 07 Dec 2015 20:44:50 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24741#comment-188156 én inkább a médiát hibáztatom, no meg az egyoldalúan tájékozodó egyéneket. Én nem csak a kormányközeli lapokat, s mem csak a szélsőjobbos sajtót olvasom, de el szoktam olvasni a liberális indexen túl az amerikai népszavát is. Pedig annál gyomorforgatóbbat még nem láttam. Javaslom, hogy nem csak Bartus László irományait kell olvasgatni, márcsak azért se, mert attól kirohad az ember agya.

]]>