Hozzászólás: Én ezért bojkottálom a magyar katolikus egyházat http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/ Sat, 09 Sep 2017 22:39:27 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187795 Tue, 01 Dec 2015 21:15:55 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187795 llanfair

2015 november 28
4:15 du.Tudom, én hiszek is ebbe!
De az egész dolog lehet, hogy csak pletyka s nem igaz, mármint az agydaganat!
Én csak MENTEGETNI akartam a pápa hülye kommneteit. Ennyi.
Isten véletlenül, ebben nem szerepelt.

]]>
Szerző: llanfair http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187647 Sat, 28 Nov 2015 21:15:05 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187647 Figyelő Ha azt mondod, hogy az agydaganata miatt beszél butaságokat, akkor szerinted Ő organikus psycho-syndromában szenved, tehát köznyelvre fordítva hülyeséget beszél, mert beteg.
Ebben nincs rosszindulat.
Ha valaki hisz Istenben, akkor abban is hinnie kell, hogy minden Isten szándéka szerint történik.
Ahhoz, hogy egy agydaganat miatt valaki butaságokat beszéljen, nagyon kicsi az esély.
Ha van Isten, akkor Ő mindenhol ott van. Katolikus nevelést kaptam, ott ezt tanítják.
Ebben sincs rosszindulat.
Rosszindulatú veled sosem vagyok, csak esetleg több értelmet látok a kommentjeidbe, mint amit bele írsz.

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187642 Sat, 28 Nov 2015 20:54:07 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187642 Esze Tamás
2015 november 26
1:25 du.
Ezt írtad:
“Igen! az ISIS létrejöttekor már petíciókkal bombáztuk (katolikusok) az eu-t, ensz-t az esztelen keresztény gyilkolások miatt. Már akkor, amikor még csak Egyiptomban volt!”
Bocs, de az ISIS 2OO6-ban alakult Iraqban a Saddamhoz hűséges ktonákból, illetve a harcokban résztvevő Al-Qaida embereiből.
Egyiptomban nem szerepeltek, ott a Brotherhood lett a terrorista vezető.
Szal, nemtom mire küldtétek a petíciót…

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187630 Sat, 28 Nov 2015 19:10:47 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187630 llanfair

2015 november 28
4:26 de.
Továbbra is rosszindulatuan írsz nekem, s Te is tudod, hogy igazságtalan vagy. Nekem fogalmam nincs ezekről a személyekről, 59 éve élek külföldön.
Nem hülyéztem le a pápát, csak jeleztem, hogy amit MOST mond, nem kell komolyan venni. Kis különbség.
A pápát válassztják, és mikor választották egészséges volt. Ebben nem látom sehol Istent.

]]>
Szerző: llanfair http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187614 Sat, 28 Nov 2015 16:38:18 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187614 falusi Köszönöm szépen, érdekes volt. Jókor írtál még, mert holnaptól én töltöm a lánykámmal az időmet, nem írok nem olvasok.
Azzal a csigával viszont alighanem tévedsz, mert most láttam egy Turbó című rajzfilmet, amiben egy csiga megnyeri a gyorsasági versenyt. Politikailag tájékozott vagy, de a technikában lemaradtál. 🙂
Jó étvágyat.

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187612 Sat, 28 Nov 2015 15:56:46 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187612 llanfair
2015 november 26
3:13 de.

Halihó, kenyeres..
Cseppet csemetéztem a héten- jánykám járt itt Vancouverból- így csak most olvastam az oldalr..
Lehet, hosszú lesz, szal készíts oda valami türelemreintőt a polcról, ahol a nemesek sorakoznak..
Csablunk bele a lecsóba..
Ádámnál-Évánál kell kezdenem..
Taliban.. Egy, az amerikaiak által létrehozott és támogatott harcolászó társaság, akik az orosz megszállás ellen léptek fel- sikeresen. Közben az amerikai gazdasági érdekek úgu alakultak, hogy véletlen baleset érte Bin Ladin apját is, bátyját is.. (Mindkettőjük magángépe az Államokban tett látogatásának a végén, távozáskor zuhant le.) Ladin minden volt, csak hülye nem, így simán átlátta az összefüggéseket. Bűnláda CIA kiképzést kapott, hogy az ellenséges területen (oroszok által okkupált) szellemet játszon. Olyan tökéletesen sajátította el a tudnivalókat, hogy évtizedekig hülyére vette a tanítóit.
A talibokból lett az Al-Qaida, belőlük nőtt ki 9/11, néhány kisebb volumenü terrorakció. Egyesszámú közellenséggé váltak,- ami érthető reakció mindenki számára, aki nemismeri az összefüggéseket. Ahogy csökkentek a lehetőségeik, (NATO Afganisztában, ellenőrzés Kandahartól az iráni határig)úgy lettek egyre kisebbek, kevésbé hatékonyak. Hegyekben bonyolultabb volt, mert a csempészútvonalakat nemigazán akarták megszüntetni a nyugati országok sem, lévén hatalmas pénzek zuhannak be magasan pozícionált képviselők, szenátorok, tábornokok és egyéb üzletemberek zsebeibe. Így az ópium, hasis, és heroin csempészet mellett – mellékjövedelemként- az ominózus urak fegyvert is elkezdtek csempészni.
A szintén az Államok által felbíztatott Iraq megtámadta Iránt.
Az Irán-Iraq háború alatt kb kétszázezerre tehető azoknak a száma, akik elmenekültek valamelyik országból a kettő közül. Legtöbbjük Egyiptomban, Pakisztánban vagy Törökországban kapott menedéket úgy, hogy továbbutazásra, menekültstátuszra valamelyik nyugati országba annyi volt az esélye, mint csigának a Forma 1-en. Hát szöktek a táborokból, vették a kamu útlevbeleket, fizették a csempészeket,- vagy nevelték a kiskorú gyerekeiket ezekben a táborokban..(Sokuk a mai napig ott él, van olyan, aki húsz évnél is régebben, ők azok, akiknek a gyerekei most kihasználva a lehetőségeket, “zaciba vágva” a családi vagyont szerencsét próbálnak Európában. Ők azok a magányos fiatalemberek, akik már nemigazán csak iszlám tanokon nőttek fel, angolul, németül, franciául tanultak a különböző országok táborainak az iskoláiban.) A háború oka tképpen nerm volt más, mint az, hogy a CIA által (is) pénzelt Khomeini (még a párizsi tartózkodása aslatt) nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, tényszerűen azt, hogy úgy fog ugrabugrálni, ahogy azt nyugatról előírják.. Levágott, beolvasztott egy halom gazdasági érdeket. (Olaszt, németet, franciát, amerikait, hollandot és belgát.)
Röviden, Írán elverte Saddamékat, mint Homoki Nagy Tina a fütyijét. Tette ezt úgy, hogy közben amerika biztosította Iraqnak a fegyverzetet, technológiát, utánpótlást.. A pénzmagot meg Szaudi-Arábia, és Kuwait adta kölcsön..
Nos, ennek a kölcsönnek a visszafizetését akarta Szaddam elmismásolni, kérve az amerikaiakat, hogy álljanak mögé, segítsék meggyőzni az két államot, hogy ez egy hosszútávú befektetés volt, amit a közös érdek felülír..
Az öreg Bush meg beintett.. Szaddam erre lelépte Kuwaitöt,- ami óriási taktikai hiba volt részéről,- meg 32 százalékra emelte az amerikai, olasz, stb olajérdekeltségek bérleti díjait, az addigi 12 % helyett. (Ehhez kell tudni azt is, hogy mind a Bush, mind a Cheney családoknak komoly érdekeltségei vannak arraság.)
Suba-subaru, Iraqot lebombáztá
k a sárga fedélzetdeszkáig. Tizenkét évvel késő Junior Bush azzal az ürüggyel, hogy tiltott )orosz) fegyverarzenálja van, mindenféle ENSZ felhatalmazás, vagy NATO támogatás nélkül (angol részvétellel)újraindította a vérengzést. Az oroszok Iránt segítették, ill. látták el fegyverrel a háborúban, így a dolog a nevetségesnél is átlátszóbb volt, de a világ ette, mint én a zöld kerti borsót. (Főleg azután, hogy egy teljesen kamu szatelit képet mutatott be Powell az Ensz bizottságának. Nemsokkal később leis mondott..)
Ahogy az USA népszerúsége egyre zuhant arrafelé, úgy nőtt az Al-Qaida népszerúsége. Amerika rájött, hogy Iraqon keresztül képtelen befolyása alá keríteni a Közel-keletet, így elkezdte támogatni a líbiai, egyiptomi ellenzéket. Ebből nőtt ki az Arab Tavasz. Mindenféle híresztelések ellenére, az arabok a más országokban élő arabokat nemigazáén tekintik a szívük csücskének, de ha az érdekeik úgy kívánják, akkor hajlandóak akár kompromisszumokra is.
Líbia “forradalma” elindított egy láncreakciót. Gombaszerűen alakultak az amerikaellenes csoportok, szervezetek,- többnyire terrorista tevékenységeket tűzve ki célul maguk elé.
Az európai, észak-amerikai országokban élő másod, harmadgenerációs fiatalok meg naponta szembesültek az iskolábanm, az utcán, a sportlétesítményekben az “echte” őslakosok gyerekeinek a támadásaitól, kirekesztés, előítélet, mert odahaza azt hallották a szülőktől, hogy azok a rohadt terrorista arabok az okai mindennek. Az atrocitások meg terjedtek a közel-keleten, mint a szénanátha. Szaddamot kivégezték, Khadafit kivégezték, de ezzel csakl az addíg is megosztott országokat osztották még kisebb, aprózták mégtöbb darabra, irányzatra. Akik Khadafi emberei, vagy Szaddaméi voltak, azok elvesztették az egzisztenciájukat, jövedelmeiket, sokan a családjukat is. Belőlük alakult az ISIS még 2OO6-ban. Akkoriban nemsok vizet zavartak, alig számítottak valamit, nehézséget az amerikai hadseregnek egyáltalán nem okoztak. Viszont, aki tudta, az mentette, küldte a családját más országba, amíg konszolidálódik a helyzet.
Félreértés ne legyen, Szaddam is, Khadafi is diktátor volt, de valamiféle rendet tartottak az országaikban.
Miután Obama úgy döntött, hogy kivonja az amerikai csapatokat, az amerikai olajlobby úgy látta, hogy ez biza keves,(már amit elértek) hát próbálják meg Szíriába is átvinni egy kicsit a háborúsdit. CIA segédlettel felfegyverezték a szíriai forradalmi hadsereget. Ötszázmilliós támogatás, plusz a fegyverek. Ők meg mit kezdtek vele? Elkezdtek üzletelni az ISIS-el.. Az IÁ közben murvára megerősödött, mert az amerikai haderő kivonása után a fegyverzetet, technológiát, muníciót, mobilizációt nem sermmisítették meg- elszállításuk meg drága lett volna a bicegő amerikai gazdaságnak- erre ntették rá a kezüket az Iszlám Állam harcosai.
Az addíg kisebb, esetleg néhányezres csoportok összeálltak, vezetőik az egykori iraqi, líbiai tisztekből verbuválódtak, katonáik évtizedes harcban edződtek..
És elkezdődött az emberírtás.
Ugyanekkor Szíriában beindult a polgárháború. Mindenkit támogatott valaki.. Irán a kurdokat, az oroszok, kínaiak, india, Assadot, az amerikaiak a szíriai forradalmárokat.. Közben hétmillióra nőtt azoknak a száma, akik elmenekültek Szíriából.. Az Líbiából, Iraqból menekültek száma már előzőleg elérte a hárommilliót.. Ehhez csapódott még hozzá a különböző afrikai területeken folyó háborúk menekültjeinek a száma..
Jordániában 1.6, Libanonban 1.4 millió volt a menekültek száma 2O12-ben.. És sziriából még csak ezután indúlt be az áradat.
Az arab államok közül alig van néhány, amelyik, anyagilag is megengedhetné magának a segítségnyőjtást. Szaudi Arábia pl ilyen, de nem meri vállalni a “forradalmi eszmék” beengedését..
Ti. az iszlám vallás megoszlása bonyolultabb, mint a shiíta-sunni ellentét.. Vagy egy tucat egyéb szín tarkítja, ahogy a kereszténységet a reformátusok, kálvinisták, unitáriusok, jehovák,mormonok.
Sz-A gazdag ország. Témogat is mindenféle szélsőságes arab szervezeteket. Namármost, ha a menekülteket befogadná, ellentétbe kerülte az általa támogatott terroristákkal, könnyen válhatna célponttá is. Emellett SZ-A jóval konzervatívabb, mint Szíria, ráadásul a négy “nagy” (Irán, Törökörszág, Szíria,Szaudi-Arábia) közötti egemóniára törekvő ország.
A gond az, hogy a jelenlegi felállás szerint a helyzet max stagnálni fog, ha egy kicsit letördelik az ISIS szarvacskáit, de nagy változások nem várhatók.
Azok a menekültek, akik évek óta várnak lehetőségre mindenféle táborokban, az újonnan érkezőket látva, már szinte feladták a reményt a továbbjutásra.
Ezért rohannak neki százezrek a zöldhatárnak, tengernek.
Mert a bizonytalan jövő is jobb a biztos halálnál.
Hogy az egész felhajtás rosszul lett lereagálva, felkészületlenül érte Európát, az az EU, illetve az európai kormányok sara.
A figyelmeztetést már három évvel ezelőtt megkapták.
Európában félmilliárd ember él. Kétmillió menekólt befogadása szervezetten, lépcsőzetesen, és főleg ellenőrzötten, nem okozhatott volna gondot.
Viszontdemegám egykori főnökasszonyom szerint, ha a hozzánemértés párosul a teljes nemtorődömséggel, abból alakul ki az abszurdum..
(Most pedig reggelizni fogok, mert ez így éhgyopmorra, néhány csoszával spékelten gyomorkorgást okoz..)
Valszeg nem folyamatos, vagy teljes, de szőlj, ha valami fontosat kifelejtettem..
(Tod, a lányokat még megnézem, csak már nem emléxem, hogy minek..)

]]>
Szerző: llanfair http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187601 Sat, 28 Nov 2015 09:26:56 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187601 Figyelő Tehát a katolikus egyháznak, nem kell szót emelnie más keresztény egyházak, vallást megcsúfoló viselkedése ellen? A muszlimok ellen tudnak szólni? Kormányon vannak, ha névlegesen is. Mégsem tudnak tenni a tőkések és hegedűsök ellen. Dobó csak várkapitány volt……
A magyar katolikus egyház szembe mehet a Pápával? Tényleg elég szerinted, hogy lehülyézed a Pápát? Nem mond, hogy nem, mert az az indoklás, hogy agydaganata van, ezért butaságokat beszél az bizony lehülyézés. Mint vallásos személy, úgy gondolod, hogy Isten egy gondolkodni nem tudó, beteg embert nevez ki a földi helytartójának? Már rég rapportra hívta volna.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187596 Sat, 28 Nov 2015 03:16:11 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187596 llanfair

2015 november 27
1:49 du.
Én kifejezetten katolikusról írtam, amiről Chris is,.

]]>
Szerző: llanfair http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187582 Fri, 27 Nov 2015 18:49:14 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187582 Figyelő Én úgy gondolom, amíg a keresztény egyház nem lép fel a hegedűs lórántok és tőkés lászlók ellen, addig Chrisnek igaza van. Mindegy, hogy református vagy nem, kereszténynek hazudja magát.

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187576 Fri, 27 Nov 2015 17:30:24 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187576 Úgy gondolom, hogy nem általánosításról van szó, hanem tendenciáról. Amíg a magyar katolikus egyház feje, Erdő Péter nem határolódik el az egyre növekvő ostoba és a keresztény katolikus értékektől messze álló gondolatok terjesztésétől, mely mostanában egyre többször üti fel a fejét, sőt ő maga is félrebeszél olyan irányba amerről politikailag elvárják tőle, addig egész nyugodtan lehet egy kalap alá venni az egész magyar katolikus egyházat. És akkor még nem is beszéltünk a Pápa intelmeiről, de itt most nem is akarok arra kitérni, hiszen a magyar katolikus egyház megítéléséről beszélgetünk csupán.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187568 Fri, 27 Nov 2015 16:29:21 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187568 Christopher, még azt az egyszerű gondolatot szeretném továbbadni, hogy NEM szabad általánosítani!
Neked, ez a pap nem tetszik, értem. Ettől még a magyar katolikus egyháház nem lesz más, vagy rosszabb, mint a francia, vagy az angol.
Anno Magyarországon a bolsevizmus idejeén a “békepapok” ellen kiabáltak a hívek. Akkor is azt mondtam, amit most: A keresztény ember nem a papért megy a templomba misére, vagy Isten tiszteletre, hanem hite megnyilvánulása ként.

]]>
Szerző: llanfair http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187541 Fri, 27 Nov 2015 08:48:11 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187541 Figyelő Látom rossz napom volt tegnap, itt sem ment át az irónia. 🙁
Természetesen mind az ír, mind az angol, mind a CNN, és mind a 160 műholdas csatornán látom a menekülttáborokat. A magyaron is láthatnám, mert az egyik műhold fej, arra irányul, de ott olyan irányított műsort kapunk, hogy nincs kedvem nézni. Az a néhány, ami érdekelne, le van tiltva, különböző jogokra hivatkozva. Még az aranylábúak botladozásának csodálata is tiltott. Misét, vallásos fejtágítót pedig nem óhajtok nézni. Ha misére van kedvem, van itt egy protestáns lelkész barátom, az Ő templomába megyünk.

]]>
Szerző: Laszlo http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187537 Fri, 27 Nov 2015 07:12:30 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187537 Kedves Christopher,
Legyen szives megmagyarázni nekem, hogyan értelmezhető számtanilag a Magyar Katolikus Egyház elleni elutasitásának ügye. Mert az Ön cikke alapján a következő a helyzet: van egy győri Balázs atya, akinek a reverenda alól kikandikál a patája, és ezzel az egyetlen patás pappal szemben áll az egyetlen Ön által emlitett “kivétel”, a piarista Urbán atya. Akkor ez ugye egy az egy ellen, illetve 1+1=2. Nos, akkor honnan jön az Ön kielégithetetlen megvetése az egész Magyar Katolikus Egyházzal szemben? Vagy van talán valami más “élménye” is, amiről nekünk nem beszélt? Kérem ossza meg velünk, hogy cikke kerek legyen, s megérthessük felháborodását.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187521 Thu, 26 Nov 2015 21:19:18 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187521 Esze Tamás

2015 november 26
1:25 du.
Nem tudni, kinek válaszolt a beirása,de sokban egyetértek.
Az apácák és papok viszont, nem kardot viselnek a ruhájuk alatt, hanem rózsafűzért-

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/25/en-ezert-bojkottalom-a-magyar-katolikus-egyhazat/#comment-187520 Thu, 26 Nov 2015 21:15:29 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24696#comment-187520 llanfair

2015 november 26
2:22 du.
Igen, vannak menekült táborok. Úgy látszik ahol élsz nem mutatják a TV-n.
Pl. állitólag ilyen táborokból hozzák be Kanadába a 25
ezer szíriait. Libanon, Jordán stb. országokban.

]]>