Hozzászólás: A tolerancia határa http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/ Sat, 09 Sep 2017 22:39:27 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-189420 Wed, 30 Dec 2015 19:03:43 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-189420 Figyelő
2015 december 16
2:58 du.
Most akkor “lehet” közöttük terrorista, vagy a “gyakorlat kimutatta” ?
El kéne döntened, hogy mit is akarsz mondani…

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-189415 Wed, 30 Dec 2015 16:34:28 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-189415 Újra végig olvastam a beírásokat. Egy linket is kinyítottam, amit előbb elmulasztottam. Ez a link, egy anyáról szólt, akinek a fia résztvett a párizsi terrortámadásban. Igen megrázott az anyának levele!
Hiszen én is anya vagyok s elképzeltem, mit élnék át ha a fiam szintén terrorista lenne.
Majd a szellemi befolyástatásra gondoltam. Mennyire lehet, egy fiatalt befolyásolni, amit sokan ki is használnak!
Mintha hasonlatosságot láttam volna, az egykori magyar kommunista fiatalok befolyására–

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188633 Wed, 16 Dec 2015 19:58:35 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188633 falusi, senki sem mondta, írta, hogy a menekültek között álcázott terroristák vannak! Egyszerüen, a gyakorlat kimutatta, hogy lehet köztük az is!

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188626 Wed, 16 Dec 2015 16:41:53 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188626 Nézzük akkor a valóságot is, ne csak az összeesküvés elméleteket, meg a menekültnek álcázott terroristákat..

https://www.facebook.com/NowThisNews/videos/953447798078678/?theater

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188417 Fri, 11 Dec 2015 21:57:47 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188417 Csak tudnám, miért érkeznek szép nagy böröndökkel?
Mikor mi menekültünk, nem volt sokkal több velünk, mint a kabátunk, ami rajtunk volt.

]]>
Szerző: tropa http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188147 Mon, 07 Dec 2015 19:49:35 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188147 Teljesen egyetértek a cikkben foglaltakkal. Véleményem szerint ezek a gazdasági bevándorlók is áldozatok. Eljöttek tökön paszulyon keresztül, országhatárokat semmibe véve ide európába egy jobb élet reményében. De nem lesz az. Itt is mindenért meg kell dolgozni. Nincs ingyenlakás és autó. Csalódni fognak, s csak egyszer mondjnak nekik nemet, elszabadul a pokol. Norvégia is beismerte, hogy naívak voltak, s kezd az ország térdre rogyni. Nem lett volna humánusabb úgy eljárni eleve, mint ahogy a szerző ajánlotta?

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188124 Mon, 07 Dec 2015 17:01:39 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188124 HunCanada!
Nem sokat tudok magáról, hány éves? Mikor és miért jött Kanadába, ezért csak általánosságban tudok válaszolni.
Mivel TÖBBSZÖRI alkalommal, muszlim bevándorlók tettek tömeges terrortámadásokat, franciáknál, utóbb Kaliforniába, ne kivánja tőlem, hogy tárt karokkal örüljek még 25 ezernek! Elnézést, de Kanadába azért jöttem, hogy békében éljek és éljen a családom!

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188029 Sat, 05 Dec 2015 20:52:44 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188029 Figyelő
2015 december 5
1:40 du.

Ez így van, látja pontosan alátámasztja amit írtam, sajnos bárhol előfordulhat és bármikor, bárkivel. De még csak iszlám vallásúnak sem kell lenni, emlékszünk még nem túl rég, hogy a katolikus, protestánsok irtották egymást, de írtam épp Montreált, ahol a fiatal fiú lemészárolta az Egyetemen a nőket. Számtalan példa van, ami nem iszlám és az orra előtt veszélyezteti családja életét. Csak könnyebb relativizálni és ezzel elintéznie “Ezek az iszlámok”. Ilyen gyarló az átlagember, ön is.
Ráadásul ezek nem is voltak szír menekültek, akiket Kanada befogad és ön úgy nem szereti őket, és akikről én beszélek.
Bár nem tudom, hogy ezt a legutóbbit nekem írta-e, de ha kitér más irányba és nem arra reagál igazából amit írok, én azt is megértem.

]]>
Szerző: lelszi http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188026 Sat, 05 Dec 2015 20:05:38 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188026 HunCanada

– Kanada szemszögéből igaza van! Már a mikor Cameron is azt mondta, hogy majd Ők hoznak menekülteket, kiválogatás után, Neki is igazat adtam! A veszély ettől függetlenül ott is fennáll, az amerikai példa, de a belga is ezt mutatja! A második-harmadik generációsok is radikalizálódhatnak. A belga gyerek elég messze gurult az almafájától, ha igaz.
– Sajnos az európai honfoglaló tömeg, akikkel szemben humánusak vagyunk, nem a “ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel” mondáson szocializálódott. A bánatos szemű nők, gyerekek befogadása is kockázatos, de a 18-50 éves férfiaké érthetetlen! Miért nem harcolnak a szabadságukért? Ha a több millió ilyen korú férfi fegyvert fogna, az 50-100 ezres ISIS-nek esélye sem lenne.
– Kívánom Kanadának, a kanadaiaknak, hogy legyen sikeres a befogadottak beilleszkedése és ne kelljen megbánniuk a humanizmusukat!

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-188023 Sat, 05 Dec 2015 18:40:47 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-188023 A mostani tömeggyilkos házaspár iszlám vallású volt, áldozataik 14 halott, 17 sebesült!
Mivel gyermekeim és unokáim vannak, bizony aggodva nézek a jővőbe-.
A fenti, kaliforniai tömeggyilkosság, bárhol, bármikor megismétlődhet. Erről van szó.

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-187968 Sat, 05 Dec 2015 02:37:02 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-187968 Figyelő
2015 december 4
2:15 du.

Kedves Figyelő. Köszönöm a nekem címzett válaszát. Ügyesen kikerülte az érdemi választ, de nem lepődöm meg.

Honnan tudja, hogy az ön környezetében élő milliók közül ki és mikor nem fog bekattanni? Emlékszik épp 26 éve volt a montreáli vérengzés, egy kanadai fiú legyilkolta a Polytechnikumban a nőket. Bárki, bárhol és bármilyen indíttatásból gyilkolhat, ehhez nem kell külön ellenséges ideológiát is társítani – van elég probléma. Bárki lehet egyik napról a másikra norvég Breivik.

Ön ezzel a fenti hasonlatával azt állítja, hogy a 25 ezer között egy vagy kettő vagy öt labilis is van, akkor a 24995 szerencsétlen hagyjuk meghalni, ne segítsünk, ne tegyünk erőfeszítéseket az életükért és úgy egyáltalán miért nem fulladtak bele a vízba… Ez nem így van, sőt Isten sem így gondolkodik (Egyik hozzászólásában említette, hogy imádkozni tud már csak, hogy ne történjen semmi… Most elkeserítem, de az ön imája nincs sajnos semmilyen kontaktban az Úrral, a napnál is világosabb)

De szálljunk vissza a földre:
Kanada nemzetbiztonságilag átvizsgálja a menekülteket, akiket ő befogad a menekülttáborokból. Tehát erre utaltam és kérdeztem, hogy ennyire nem bízik Kanadában, a titkosszolgálat hatékonyságában? Csak akkor bízott amikor önért hajót, másokért repülőt küldött, hogy megmeneküljön pedig a társai között nem egy bűnöző lehetett és volt is. Ejj,

Na most ilyen nincs, mert Kanada átvilágítja ezt a 25 ezer embert mielőtt behozza. Persze ettől függetlenül lehet, hogy (“LEHET” – lehet ezt a szót ízlelgetni is) hogy valamelyikük közülük később rossz útra tér, ahogy bárkinél előfordulhat. Kérdezem, hoy a “Lehet” miatt, hagyjunk meghalni ezreket, akik ártatlan áldozatok, és inkább a könnyebb utat választva nem csinálva semmit nézzük az emberek szenvedését? Ha ez a szemlélet lett volna Kanadában, akkor ön is halott ember lehetne akár. (Természetesen nem kívánok ilyet, nehogy félreértse) De szerencsére Kanada nem változott és teszi ugyan azt mint régen, csak sajnos kisebb számban ment meg embereket, a nagyobb “pokolból”. Na ez probléma!!

]]>
Szerző: HunCanada http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-187966 Sat, 05 Dec 2015 02:14:26 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-187966 lelszi
2015 december 2
5:22 du.

Nm figyel! Azok az emberek akiket Kanada befogad, azok sem tűntettek és én róluk beszélek, hiszen Kanada amikor egy az egyben összehasonlítok.

Ezt a 25 ezer embert a libanoni és más közel-keleti menekülttáborokból szedi össze Kanada, ahogy a magyarokat pl. az osztrák táborokból anno és szállítatja Kanadába, ahogy tette 56- után hajón és repülőn.

Ezeket az embereket Kanada átvizsgálja miután egyáltalán repülőre ülnek, akik addig a menekülttáborokban várják sorsukat.

Amiket felsorolt az meg hát egy minősítés, hiszen urbán legendák annak benne, a disznóhús kitiltásáról, amely egy régi belga hoax, és már az sem volt igaz. Nem mondott ilyet Montreál polgármestere sem, ő maga cáfolta ezt az ökörséget. A keresztek pedig Skandináviában voltak, nem Kanadában de az sem igaz, mert nem kell levenni.. de mégha a sok butaság igaz is lenne, még egyszer mondom. Én a kanadai 25 ezer emberről beszélek akikkel pont úgy jár el Kanada mint a magyar menekültekkel. Remélem másod, harmadjára így már elég kristálytiszta. Köszi

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-187957 Fri, 04 Dec 2015 19:15:59 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-187957 A fenti szöveg HunCaadának válasz volt.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-187956 Fri, 04 Dec 2015 19:14:21 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-187956 Falusi

2015 december 3
5:59 du.
Kanadával semmi bajom.
A probléma ott jön be, hogy a párizsi merénylők között egy “menekült” volt, aki gyilkolt. A jó kanadai, honnan tudná, hogy a 25 ezer szíriai közül egy-kettő nem akar , ehhez hasonló terror támadást intézni Kanadában?
Nekem gyerekeim és unokáim élnek itt békében. Ő miattuk aggodom.

]]>
Szerző: Figyelő http://kanadaihirlap.com/2015/11/17/a-tolerancia-hatara/#comment-187855 Thu, 03 Dec 2015 02:26:22 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=24596#comment-187855 Ismét egy tömeggyilkosság volt az USA-ban.
Egy nyomorékkorházban Kaliforniában 17 halott, 14 sebesült. 3 gyilkosból, estére kettőt már lelőttek.Egy még szabadon van…..

]]>