Hozzászólás: Márciustól repül Észak-Amerikába a Sólyom Hungarian Airways http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/ Thu, 07 Sep 2017 12:37:10 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: SGS http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-91784 Tue, 20 Aug 2013 15:08:57 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-91784 Pusztán egy repülőgép életkorából vagy ciklusszámából messziremenő következtetést levonni a biztonságosságával kapcsolatban butaság.
Tény, hogy egy nagyobb lélegzetvételű karbantartás során egy új géphez hasonlítható állapotú gépet lehet kiadni, ez a megrendelőn és a karbantartással megbízott vállalaton múlik (sokkal inkább a megrendelőn!). Alapvető (EASA által kiadott) repülésbiztonsági előírásoknak azonban minden EU-ban repülő gépnek (társaságnak) meg kell felelnie. Az ezeket nem teljesítő társaságok ki vannak tiltva az EU légteréből (többnyire ex szovjet országok és afrikai országok légitársaságai).
Az is tény azonban, hogy pl. egy fapados légitársaság nem szívesen költ annyi pénzt karbantartásra, üzemben tartásra sem (mint ahogy másra sem). Maradjunk annyiban, hogy fél lábbal egyensúlyoznak a előírásokon, kifogásolható de legtöbbször nem veszélyes gépekkel repülnek. Azonban ez nem a gép, nem a pilóta, nem a karbantartó, hanem a vállalat döntése. Ha a Sólyom az aminek mondja magát, nincs ok aggódni a biztonság miatt. Ugyanakkor van egy pár olyan Európában ismert, elismert és népszerű légitársaság amelynek a gépeire személy szerint nem ülnék fel nyugodtan, EASA ide vagy oda.

]]>
Szerző: Ille István http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86913 Mon, 05 Aug 2013 11:30:31 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86913 enterprise-nak, csak, hogy tudja:

friss hír: a turul tervezett desztinációiban – london, párizs, brüsszel, madrid stb, amik a malév sikeres desztinációi voltak – a mai napig nem is hallottak a turulról, nemhogy annak engedélykérelméről.
mi több, a hazai hatóság sem kapott még slot iránti kérelmet. de azért az 1 millió kínai utas tuti 😀

]]>
Szerző: szoci epeömlésre várva http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86828 Mon, 05 Aug 2013 01:08:43 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86828 falusi…most igazad van hiszen az Ille is ittmaradt a nyakunkon

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86800 Sun, 04 Aug 2013 22:03:53 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86800 szoci epeömlésre várva
2013 augusztus 4
5:46 du.
Lacika..
Te eccerűen szégyene vagy a magyar közoktatásnak..
Hol a jóbüdös francba tanultál te történelmet?
Rákosi többet kaszált el a saját eszmetársaiból, mint az un. arisztokráciából..

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86797 Sun, 04 Aug 2013 22:01:07 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86797 gybognarjr
2013 augusztus 4
5:43 du.
Ájvé…
Zárd az ajtókat..
Ezzel a fegyverszállítási(csempészési) szöveggel murvaingoványos talajra tévedtél…
Tipikus esete annak, amikor valaki a sötétben elsüt egy pisztolyt, és az pontosan a két szeme között találja el az ellenfelet..

]]>
Szerző: szoci epeömlésre várva http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86790 Sun, 04 Aug 2013 21:46:10 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86790 dednagypapa a grof gerof , a karolyi misi se volt normalis , eljen RAKOSI hogy kinyirta az elmebeteg arisztokraciat , sajnos a normalis reszet is kinyirta , de ahogy mondjak hull a forgacs ha esztergalnak..valahogy igy van

]]>
Szerző: gybognarjr http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86788 Sun, 04 Aug 2013 21:43:20 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86788 A Sólyom társaság bontó vállalattól bérli gépeit, titkolózik üzleti terveivel és vagyonáról, pénzének forrásáról is. Igazgatója 100%-ban Fidesz/KDNP/Jobbik nagy nacionalista, turulos seggnyaló. Azaz megbízható embere a rendszernek.
Mivel tények, adatok nincsenek, a fantáziám elfuthat akár a végletekig. Eszerint a Sólyom lehet egy front vállalata a fiúknak, ami pénzmosástól, csempészéstől, kábítószer szállítástól, fegyverszállításig megfelelhet bármit, ha mögötte áll egy jól olajozott és titkos szervezet. Miután egy-két járatot megindítanak a Közel-Keletre és a volt Szovjetunió kivált országaiba, diktatúráikba, a lehetőségek is kitárulhatnak. Lehet, hogy ez lesz a Keletre Nyitás igazi szerszáma és a Hezbollah is jobban odafigyel majd a sok kacsintgatásra, ami M.O.-ról próbálja felhívni figyelmüket. Az, hogy közben néhány ezer gyanútlan turistát ide-oda hurcolnak ócskavasnak beillő csotrogányokon, vagy néha lepottyantanak pilótástól az sokak számára mellékes és lehet, hogy teljesen veszteséges üzlet. Megkockáztatok egyetlen egy jóslatot. A Sólyom csak addig fog repkedni, amíg a mögöttük álló ismeretlen fiúk azt hagyják és titokban támogathatják.

]]>
Szerző: Ille István http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86757 Sun, 04 Aug 2013 18:25:17 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86757 szoci epeömlésre várva
2013 augusztus 4
11:13 de.
mi van óbudán?
ez valami rögeszme magánál?

azután mégis, milyen alapon indít több milliós pert? ne komolytalankodjon, fiam, nem áll jól magának az izmoszás 😀
a kedves mamája ellen se indított senki kártérítési pert, hogy egy ilyen környezetszennyezést, mint maga, a világra hozott! 😛

az pedig, hogy indul ferihegyről, még erősen kétséges. ugyanis ott már nincs repülőtér, nomeg, hogy’ tudja addig elintézni, hogy tolószékestől felvegyék utasnak a turulra?
mert nagybetegek szállítására még nincsenek felkészülve 😛 😛 😛

]]>
Szerző: szoci epeömlésre várva http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86728 Sun, 04 Aug 2013 15:13:39 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86728 Ille…augusztus 2.-an 1:55 delelott…tudod mit…jelents fel akar most obudan akar orlandoban az FBI-nal , es hogy megkonnyitsem a dolgod szeptember 21.-en indulok ferihegyrol….termeszetesen utana tobbmillios pert inditok ellened…BURKUS LACI sajat kezuleg

]]>
Szerző: Újlaki László http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86694 Sun, 04 Aug 2013 11:04:58 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86694 Kedves US Airways Manager, egy egészen apró pontosítás: Az Aeroplex csak 1992-ben alakult, viszont a egytől egyig a MALÉV műszaki gárdáját vette át, tehát a folytonosság mégis megvan.

]]>
Szerző: Ille István http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86162 Fri, 02 Aug 2013 05:55:09 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86162 29 sharp teeth
2013 augusztus 1
8:22 de.
biztos abban, hogy beengedik? vagy, hogy visszaengedik? elég egy telefon a TEK-nek, vagy a DEA-nak, FBI-nak, és maga, burkus kutyám, max. egy állatmenhelyen, egy kennelben várhatja ki, amíg véglegesen ki nem toloncolják innen, vagy onnan, nemzetbiztonsági kockázat okán 😀
vagy dekkolhat semerreretyón 😛

]]>
Szerző: Ille István http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-86161 Fri, 02 Aug 2013 05:51:38 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-86161 friss hír:
a turul évi egy millió utast hoz ide-oda, ami, akárhogy számoljuk, napi 8 db. boeing airbust jelent (3.000 utas), és erre a kínai partner garanciát (?!)vállalt, mi több, előre fizet!
hát, persze.
a vasorrú bába meg hátrányos helyzetű gyermekek gondozását vállalja, és vegetariánus lett.
mindezt a vezérigazgató jelentette ki, hozzá téve a szokásos turulban született mantrát: a külföldi légitársaságoknak azért meg rosszul, mert rossz konstrukcióban dolgoznak, ők bezzeg, az üzlettársával kettesben, órákon belül meg tudnak hozni bármilyen döntést!
hát, igen. ez az egyszemélyi (na jó, duális) döntési struktúra ismerős valahonnan, csak orbánnak nincs üzlettársa.
és még rám mondják “rajongóim”, hogy mindenhez jobban értek! 🙂

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-85980 Thu, 01 Aug 2013 12:47:23 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-85980 Te..29 Sharp…
te még képes lennél a régi business-jet.-re is jegyet venni 30 milláért ?
( Amivel Orbán utazott első uralkodása idején az University Bedrock díszdoktorijának az átvételére.)
Szerencse hogy vannak ilyen patrióták , mint amilyen Te is vagy !
Akiknek semmi sem drága ha Sólyomról , Turulról vagy árvalányhajról van szó !
Igaza volt a Kormánynak : Kell az ún. ” arányos adórendszer ” azért , hogy ilyen nemeslelkek mint Te is áldozhassanak a gyepűk dicsőségéért.

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-85979 Thu, 01 Aug 2013 12:39:55 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-85979 Komolyra fordítva:
Csak azt nem értem ebben a hurrá-oprimista baromságban , ha a MALÉV.-ot ( ami egy eléggé nagy , jól bejáratott és jónevű MEGLÉVŐ légitár..helyesbítek VALÓDI Hungaricum volt ,) nem voltak képesek megtartani akkor miképpen fognak egy leányálom-szerű gittegylettel sikerre vergődni ?
Talán jobban járnának ha motorizált bádog-Turulokra blazíroznának , madaranként 12 utassal , el egészen Zagyvarékásig. Onnan kutyaszán vinné tovább az önként jelentkezőket.
HA-TU , HA-RU és HA-UL lajstromjeleket javallanám az első három replának.( REPLA az nem lepra , hanem repülő-láda vagy rep-láda.Aki benne van a szakmában az tudja honnan a kifejezés.Aki nem , az meg érje be ennyivel hehe )

]]>
Szerző: Geyza http://kanadaihirlap.com/2013/07/30/marciustol-repul-eszak-amerikaba-a-solyom-hungarian-airways/#comment-85977 Thu, 01 Aug 2013 12:30:59 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=10559#comment-85977 Te
Ille Pityu
Fogjunk mán össze és dobjunk tető alá egy fapados Hold-járatot , havi kettő turnusra , 8-8 bepréselt öngyilkosjelőlt űrturistával.
Tudok nehány kimustrált Szojúzt !
A sógorom meg rakettás volt Czinege alatt , az ért hozzá.
( Ha az iráni Sólymoknak lehet , akkó nekünk mérne sikerülhetne nemiga ?…:))

]]>