Hozzászólás: Zsidó Világ(kongresszus) Magyarországon http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/ Sun, 10 Sep 2017 01:11:56 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.1 Szerző: Ille István http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66479 Mon, 20 May 2013 05:16:27 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66479 Boda Marcsi
2013 május 19
4:42 du.
“Orbánra bármit mondhattok,de a normális családot képviseli,szerintem Ádám és Éva….a teremtés stb.csak
nálatok lehet kétes…”
😛 😛

]]>
Szerző: Kopácsi Judith http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66470 Mon, 20 May 2013 04:16:03 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66470 Boda, ezzel csak az a probléma, hogy mi lesz, amikor kiderül egyik leszármazottról, hogy azonos nemüt kedveli? Ugyanis, ez nem egy választott dolog. És, képzeld, előfordulhat minden családban, legyen az keresztény, zsidó, vag hottenototta is. Például, teszem azt a saját gyereked. Ki fogod tagadni? orvoshoz fogod vinni? Esetleg ördögüzöhőz? Csak azért kérdem, mert a saját közvetlen baráti körünkben is előfodult ilyen, még pedig igen vallásos ortodox családnál. Néhány hangos csuklás után át kellett értékelni a dolgokat a családnak. Persze ez Kanadában már nem egy űgy, itt házasodhatnak, sőt nevelhetnek gyereket is. Mert normális társadalomban úgy vélik, hogy jobb ha az emberek szeretik egymást, mintha gyülölködnének.

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66392 Sun, 19 May 2013 20:47:36 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66392 Kiegészítés:
Egyébként a cikkhez nem sok köze van Kopácsi hozzászólásának
ha csak azt nem vesszük,hogy egy hozzászólónak vissza tudott
vágni……(???)nem túl szerencsés,mondhatnám nevetséges módon!Ja és itt nem baj ha mellébeszélünk és nem a cikkhez
szólunk hozzá?érdekes!

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66390 Sun, 19 May 2013 20:42:45 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66390 Kopácsi!
Orbánra bármit mondhattok,de a normális családot képviseli,szerintem Ádám és Éva….a teremtés stb.csak
nálatok lehet kétes….ennek ellenére nincs bajom velük,
csak “valamivel” kevesebben vannak mint a heteroszexuálisok,
ugye nem baj?meg az sem,hogy a többség a normális értékrendet fogadja el!

]]>
Szerző: Gabec http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66221 Sun, 19 May 2013 10:22:33 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66221 Bela

Ugyanigy vislkedett eddig minden hatalom a vilagtortenelemben.Sumer, Hellasz, Roma es folytathatnank a vegtelenig Eddig midegyik elpusztult, a kivalasztottjaik szolgava lettek.

]]>
Szerző: Terri Z. Hess http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66055 Sat, 18 May 2013 21:33:54 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66055 Pozitívumként értékelte, hogy Orbán Viktor miniszterelnököt meghívták a világkongresszusra, mert ez azt a stratégiát igazolja, hogy a gyűlölet elleni fellépéshez minél szélesebb körű összefogásra, folyamatos párbeszédre és konstruktív kapcsolattartásra van szükség. Utalt arra, hogy a WJC ülésén visszavonták a Magyarországot ért, az itteni antiszemitizmusra vonatkozó kritikát, ugyanakkor a kirekesztés felszámolására vonatkozó konstruktív javaslatok nem hangzottak el a tanácskozáson.

]]>
Szerző: Boda Marcsi http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-66054 Sat, 18 May 2013 21:33:12 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-66054 Kedves Béla!
Jó,hogy ezt leírta,persze eddig is tudtunk és tapasztaltunk
egyet és mást….csak sokan elfelejtik,hogy ez Magyarország és nem Izrael…..és itt a keresztények vannak többségben,akik nem akarnak leigázni senkit sem vallása,faja alapján,mindenki egyelő jogokkal rendelkezik!Na ez a nagy
különbség….
Persze nem szeretjük,ha hülyének néznek minket,ugyanis az
említett próbálkozások időnként itt is tapasztalhatók voltak
csak nem mindig jártak sikerrel!

]]>
Szerző: Béla http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-65660 Fri, 17 May 2013 19:53:23 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-65660 Az Izraelben élő nem zsidók életének egyetlen célja, hogy a zsidókat szolgálják – jelentette ki Ovádjá Joszéf rabbi, a több, mint 8 százalékos támogatottsággal bíró szélsőséges Shász párt szellemi vezetője, a szefárd zsidó szekta magas rangú elöljárója.

A gojok egyedül arra születtek, hogy minket, Izrael népét szolgáljanak, enélkül nincs is helyük a világban – mondta a rabbi egy szombat esti prédikációjában. Hallgatósága előtt azzal oldotta fel a tisztátalan vérű alsóbbrendűek puszta létezéséből fakadó, számukra nyilván rendkívűl nyugtalanító ellentmondást, hogy azokat csak azért nem ragadja el azonnal a halál, mert feladatuk van a világban. Ez pedig nem más, mint a választott nép hűséges szolgálata.

Mi szükség van a gojokra? Ők dolgoznak, vetnek és aratnak, míg mi ülünk, mint a nagyurak, és eszünk – foglalta össze sajátos társadalomszervezési elveit a rabbi. A vallási vezető nem először beszélt (talán túlzottan is) őszintén a hászid szekta világszemléletéről. Augusztusban nyilvánosan Isten átkát kérte a palesztinokra és vezetőikre. Igaz, ezt később kénytelen volt visszavonni, és megáldani “Izrael minden békeszerető szomszédját”. Hogy Jószéf rabbi melyik megnyilatkozása volt őszintébb, azt az olvasóra bízzuk…

]]>
Szerző: Gabec http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-65506 Fri, 17 May 2013 09:14:56 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-65506 falusi

Gratula, teccett… 🙂 Mivel ezen mar csorteztunk evekkel ezelott, tehat tudom, hogy te is olvastag Huntingtont es Fukuyamat. Probald meg visszaidezni a penz ertekenek, a tarsadalomra hato befolyasat, meghatarozasat, ami mindkettojuk ertelmezeseben egy fikcio, egy leki allapot. Tudom ezen gondolatok a fellegekben fogannak! De!!!! Irod, kenyeret adni, vagy megtanitani szantani!? Egyik sem tesokam, egyik sem! Hagyni megorizni az ertekeket, ez a lenyeg. A mai tendencia az, hogy elpusztitani, lerombolni es megjelenni mint megoldas. Fuck off – ahogy azt jobb helyeken mondjak! Emberek, csoportok, csaladok azert kotnek szovetseget, hogy erosebbek legyenek, hogy a genetikai tulelesuknek minel nagyobb eselye legyen. Ez tortenik most is a vilagban es azok a csoportok, kik ennek a principumnak erveny tudnak szerezni (barmi aron) lesznek a nyerok! Minden mas izmus, minden mas csak “panem et circenses”.

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-65197 Thu, 16 May 2013 06:51:44 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-65197 Gabec
2013 május 15
4:44 du.

Idesdrága jótezsvérem, Gabec.
Cak mondom, hogy a legtöbb cirkuszban a zsonglőr egyéniség. Látványos dolgokat követ el úgy, hogy kívülállóknak valami marhára eccerű dolognak látszik. Csakdemeg. Rengeteg munka van a produkció mögöt, amit a közönség részben nemtud, részben nagyívben lekulmant.
Ha a zsonglőr hatodszor gyakja el a produktumot, a közönség fütyölni, pfujjozni kezd. Áll ez mindegyik cirkuszi produkcióra. Műlovarlánytól a trapézművészekig, bohócoktól az oroszlánszelídítőkig. Háromszor leesik a paciról, : pfujjolás jön. Kétszer téveszt a fogó a trapézon, harmadszorra már nem lesz aki ugorni mer. Amíg a bohóc vicces, megtapsolják. Ha már nem az, akkor kifütyülik. Az oroszlánszelídítő általában egyszer téved. Véglegesen.
Ennyit a világot jelentő deszkákról. (Politika.)
“Pénz Bácsi.”

Pénzbácsi arra lett kitalálva, hogy értékeket állapítsanak meg vele. A pógár, a család, az önkormányzat, meg az állam annyiból tud gazdálkodni, amekkora a bevétele. Elgyakhatja kétnap alatt, vagy beosztja egész hónapra. Ha kevés a jövedelme, akkor keres valamit, amivel kiegészítheti. A pógár ezt másodállásnak, a család különmunkának, az önkormányzat lehetőségek teremtésének, az állambácsi meg befektetéseknek hívja ezeket az extrákat.
Magyarországnak nincs ipara, nincs mezőgazdasága, nincs energiaipara, könnyűipara, alig van kereskedelme, és egyre kevesebb a barátja. Ja? Infrastruktúrája meg végképpen nincs. Sem befektetése, sem befektetője. Amiben eddig befektetett, az azonnal veszteségessé vált.
Az ilyesmi államéknál akkor szokott előfordulni, amikor a kormányok szereptévesztésbe zuhannak nemzeti öntudatilag. Merhogyám az a külföldi, aki a sót, kenyeret, meg a melegvizet biztosítja, szintén nemzetbüszke. Oszt mennél többet gyalázzák, annál jobban betart. Esetleg azt mondja, : a te anyád!
Te úgy látod, hogy pórázhosszabbítás történik. És nemzetiérdek, meg hasznos az országnak.
Émmeg nem. Én a jelenlegi állapotokat egy elszabadult hajóágyúnak látom, amit ha nem sikerül megfékezni, akkor az egész hajó megy a pokolra. (Heten a halott ládáján, meg egy üveg rum..)
Nem értek egyet azzal sem, hogy a pénzvilág egy lufi. Nem kérdés, hogy vannak felfújt dolgok benne.. Ám nem elfelejteni, hogy már akár néhány lufi is képes a levegőbe emelni egy aligsúlyú tárgyat. Azok meg mi vagyunk. Illetve azok, akik mos Magyarországon élnek. Mert ők mégkevesebbet tudnak a lufik állagáról, milyenségéről és csalafintaságairól, mint a lufigyártók.
Rzért kéne néha kézbevenni a lufikészítők kézikönyvét. Hogy meddig érdemes fújni, lehet-e esetleg valamivel megtölteni, mekkora a lufi tűrőképessége nyomásilag, meg ilyenek..
Azt mondod, a FIDESZ ultimátumot kapott. Kitől? Világbanktól? IMF-től? EU-tól?
Milyen ultimátumot? Hogy nincs ingyen ebéd? Hogy ki kell fizetni a fogyasztást? Nocsak.. A kormánykész mindentmegoldók nemtutták, hogy kötelezettségek vannak? Hogy aláírtunk mindenféle nemzetközi szerződéseket, amikben olyan kitételek is voltak, hogy demokratikusan, EU-s jogokat nemsértve, bevételeken túl nemköltve? Hogy az ország működéséhez szükséges összegek kiegészítéseit, a fejlesztések nyolcvan százalékát kapjuk ezért?
Teccet ez a ” Vagy meghajol es folytatja az elozo kormany szervilis kiszolgalo politkajates megtarthatja a hatalmat, vagy kicsinaljak.”
Nü, akkor nézzük..
Szerinted melyik a logikusabb?
Éveken keresztül kenyeret adni valakinek azért, hogy éhen ne haljon, vagy megtanítani a szántásra, vetésre, aratásra, kenyérsütésre? Naugye..
Ámdemeghabár, a kenyérpusztító olyasmiket nem akar elkövetni, akkor azt mondják, : szépöcsém, gyakjál egyedül, majd megtod milyen nehéz ..
Ennyit a karvalytőkéről,-nemzetidológiailag.
Abban egyetértek, hogy a baloldalnak alig van olyan arca, amelyiket körbe lehetne hordozni anélkül, hogy a gyerekek megállnának a növésben a látványtól. “Ezekre” (jelenkormány) viszont elég csak rágondolni, oszt kiegyenesedik a kasza a sufniban.
Azt viszont tagadom, hogy Orbánékkal a kezdetekkor bárki is lekezelően, vagy magas lóról tárgyalt volna. És nem azért, mert Orbán egy vátesz, hanem azért, mert az EU-nak is egy működő magyar gazdaság az érdeke. Hogy más országok tőlünk nyugatabbra ügyesebben lobbyznak? Hát, ez igaz. Meg kerll tanulni azt is. Viszont fülkeforradalmi hevülettel átitatott szabaccságharczal nem lehet messzire jutni..Meg kell tanulni a diplomáciát, a mosolyogva történő elutasítást, de még azt is, hogy esetleg másnak is lehet igaza..
És nem szembeköpni, megalázni, kizsigerelni a pógárt, aki van annyira merész, hogy élni akarna, és nem megélni. (Márha, mert az is egyre nehezebb arraság..)
Nemtom, volt-e már szrencséd személyesen Orbánhoz. Asszem nem. Ha lett volna, nem írtad volna le vele kapcsolatban azt, hogy intelligens..Orbán nem az, de mégcsak nemis határeset. Ő ugyanaz, mint harminc évvel ezelőtt, egy falusi tapló. Egy nárcisztikus személyiség, aki emellett még a végtelenségig hiú is.
A rossz hír, ez mára legtöbb velünk kapcsolatban álló ország vezetői és befektetői számára világossá vált.
Ő az a tipikus használtautó kereskedő, akitől nemhogy autót, de még napszevüveget sem vennék..
Az utolsó bekezdéshez..
Idezsdrága, jótezsvérem..
Életem nagyobbik részét azzal töltöttem, hogy a magukalá rondító, alkoholista, buzi, pedofil, csaló vagy korrupt politikusok, diplomaták utasításait kellett végrehajtanom, aztán meg megoldani valahogy, hogy ne heréljék ki őket a városok főterein, – népnemzeti majálisokkal összekötve. Ezeket a dolgaikat többnyire a magánéletükben követték el. Olyannal csak ritkán hozott össze sors, akiről a harmadik mondata után már kiderült, hogy kicsoda, micsoda. Mert tudtak viselkedni, eléggé (!) intelligensek voltak ahhoz, hogy tudják, mit lehet a nyilvánosság előtt, és mit nem.
És bizony, Vityenkához képest ezek az urak akár ethikatanárok is lehetnének.
Sebaj, majd meglátogathatod Rodostóban..:)

]]>
Szerző: Gabec http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-65085 Wed, 15 May 2013 20:44:13 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-65085 falusi

Tesokam, nem ugy van az te gyerek. Minden allam zsonglorkodik ahogy tud. Penz Bacsi meg szedi a sapot egy szorongatja mindenki tokeit, amennyire azt birja, vagy amennyire azt engedik neki. Magyarorszagon egiszvaltas tortent es a mai kormany ugy dontott, hogy megprobalja Penz Bacsi porazat egy kicsit megnyujtani. Ennyi es nem tobb. Ez az egesz penzvilag egy kurva nagy lufi es ha az kipukkan, akkor nagyon gaz lesz. Azok az allamok, melyek kepesek voltak a belso infrastrukturajukat es szervezeti felepitesuket epen tartani, fognak jo esellyel indulni a kovetkezo patkanyfutamban.
A FIDESZ nem lehetoseget kapott tesokam, hanem ultimatumot. Vagy meghajol es folytatja az elozo kormany szervilis kiszolgalo politkajates megtarthatja a hatalmat, vagy kicsinaljak. Most eppen ez tortenik… A balfasz gyurvsanyi mar nagyon szalonkeptelen, hasznalhatatlan. Bajnai – aki azert inkabb egy europer arc – meg egyszeruen nem egy vezetoi kvalitas. A baloldalon egyszeruen elfogyott bazis. Nincsenek vezetoik, Orban kaliberu pedig nyomelemekben sincs a balon. Kegyelmesek ezert voltak kenytelenek targyalni Orbannal, aki egy nagyon intelligens, de ugyanakkor egy valoban egy nagyon hatalomehes valaki. Jol hasznalja a NEMZETI erzest, es baromira jol osztja a lapokat. Ha osszejon neki, itt minden at fog ertekelodni Kozep-Europaban, ha nem, akkor jon a szivas.

Szaros gumicsizma a diplomaciaban? 🙂 Annyi tahosagot es embertelenseget, amit ezek a “kifinomult” euroatlanti diplomatak veghez visznek a mai vilagban, nem is tudom mennyi szar kene azt semlegesitendo arany tesokam…

]]>
Szerző: Gere Gábor http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-64708 Tue, 14 May 2013 19:28:12 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-64708 falusi
2013 május 14
12:59 de.
Arról nem beszélve, h a “dollármilliók” is qrvára sántít!
…”és a vele járó, jelenleg tízmillió svéd koronát (körülbelül 300 millió forintot, illetve 1,1 millió eurót)”…/Wikipédia/
Ostoba egy ember ez a Varga Sándor!
És hazug! 🙂

]]>
Szerző: falusi http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-64672 Tue, 14 May 2013 17:20:46 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-64672 Gabec
2013 május 14
4:39 de.
Wow. Ez ügyes. 🙂
Nem volt benne névszerint senki..?)
Néhány apróság..
Az adósságokat- leszámítva a legutóbbi kötvénykibocsájtásokat- a kormányok maguk döntöttek a kölcsönfelvételekről, vagy az Országhyűlés megszavazta azokat?
Legutóbb ezeregyszáz milliárdot vontak ki az eü-ből és a közoktatásból. Az előző kormányok által felhalmozott tartalékból- aminek része volt az IMF hitelből származó pénzecske is- vásárolták a MOL-t (azóta harminc százalék veszteség van rajta) az EON-t (azóta nyitott magának más tárhelyeket Szlovákiában, mertt az oroszokkal a szerződései élnek, nekünk nincs aláírt szerződésünk..)a Rábát. (ami akár jó ötlet is lehet, de még semmi konkrétum.)
A jelenlegi kormány szankiókat alkalmaz a multikra, bankokra, kisvállalkozókra, megemelte az ÁFÁ-t, bevezette a csak magas jövedelműeknek kedvező SZÁJA-t, összeveszett szinte minden potenciálisnak tekinthető állammal, az EU-val, bálsáros gumicsizmát viselő földművelőként viselkedik a diplomácia területén, budiforradalmi hevülettel átitatott szabadságharcot hirdetett ott, ahol béke van az Olajfák hegyén, szétgyakta a V 4-ek összehangolt érdekképviseletét az EU-s Bizottságokban, kétes értékű politikusokat, írókat favorizál,- kiváltva ezzel a demokratikus országok rosszallását,- pofátlanul belehazudik az állampolgárok arczába csakúgy, mint azokéba, akikkel elméletileg egy csónakban kéne eveznie, akik nélkül az országban mára teljesen megszünt volna a fejlődés, az ipar, a kereskedelem, a jelenleginek a háromszorosa lenne a munkanélküliség, (nézz utána hányan dolgoznak a multiknak, külföldi cégeknek, és ez milyen arányban található meg a GDP-ben).
Az államadósság nagyobbik részét- szintén utána lehet nézni,- a magánszektor, illetve az önkormányzatok vették fel.
A befektetők- mert nem hülyék- nem óhajtanak oda invesztálni, ahol a törvények úgy cserélődnek, mint rendesebb korcsmákban a felszolgálólányok, ahol a törvények bizonytalansága, a kormány hiteltelensége miatt még hat hónapra előre sem érdemes, vagy lehet tervezni.
A FIDESZ kapott egy óriási lehetőséget arra, hogy részben létrehozzon egy jobb, gazdaságilag stabilabb, politikailag komolyabban vett államot, hogy bebizonyítsa, amit nyolc éven keresztül súlykoltak mindenki agyába, tudjuk mit kell tenni, készek vagyunk a kormányzásra, kész programunk van, jön a tejjel-mézzel folyó kánaán..
Ehelyett…
Ki kellett fizetni, illetve visszasegíteni azokat a cukros bácsikat, akik az ellenzéki időszakban nyitogatták a pénzeszsákocskákat, feltölteni a loyális párttagok és vezetők vékonyodó bankszámláit, lex törvényekkel biztosítani azt, hogy a megfelelő, stratégiailag fontos helyekre saját embereik legyenek delegálva, (nem baj, ha nemért hozzá..) szétgyakták az oktatást (még jobban, mint az előző kormányok, pedig az sem volt semmi) hoztak egy zsák megszorítást, amit még véletlenül sem hívnak annak, unortodox, a logikának és a közgazdaságnak egyaránt ellentmondó ámokfutást rendeztek, amihez képest egy Bengázi bedragozott félvad arab hat tonna c-4-ral történő, az országot fekete lyukká romboló robbantgatásai az augusztus 2O.-i tüzijátéknak tűnhet..
És mindezt olyan erővel próbálják eltitkolna, hogy azzal az energiával három daram négyes metrót lehetne megépíte kézierővel..
Hirtelenjében..
Te jössz.
🙂

]]>
Szerző: Gabec http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-64619 Tue, 14 May 2013 14:19:50 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-64619 Rona Gyuri-mv

Nem akarom elrontani a hangulatodat, de Imre Kertesz volt az, aki kategorikusan kijelentette, hogy neki a magyarsaghoz semmi koze. A magyar nyelv az a nyelv, melyen gyilkosai szoltak… Most akkor mi van, hogyan mukodik ez? Magyar vagyok mikor az megeri? Kint is vagyok, bent is vagyok? Mikor kapom az ingyenes orvosi torodest, elletast, mikor allami szinten nyaljak a valagamat akkor magyar, de zsido, mikor azt varjak el tolem, hogy a magyarsagba toroljem a labam?
Ha en valakit sz@rba nezek, attol nem fogadom el a szivesseget, inkabb ehen pusztulok! Te, hogyan vagy ezzel?

Persze lehet ugy is: ” Gyuszi bacsi te zsido vagy? Neha apukam, neha…”

]]>
Szerző: RonaGyuri-mv http://kanadaihirlap.com/2013/05/08/zsido-vilagkongresszus-magyarorszagon/#comment-64549 Tue, 14 May 2013 09:27:41 +0000 http://kanadaihirlap.com/?p=9890#comment-64549 Varga Sándor
2013 május 13
5:12 du.

Te Sandor Varga vagy, de ő Kertész Imre magyar állampolgár és veled ellentétben tud magyarul, ráadásul igen profeszionális színten!

]]>